Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '11

 
Kategori
İlişkiler
 

‘Boşanacağım, çünkü eşimin gözünde bir hiçim,’ evliliği kurtaran 21 sihirli söz

hortogludorduncubakis@gmail.com

‘Boşanacağım, çünkü eşimin gözünde bir hiçim,’ evliliği kurtaran 21 sihirli söz

“Ailemin karşı çıkmasına rağmen eşimle kaçarak evlendik. Çünkü o da ben de birbirimize aşıktık. İlk iki yıl evliliğimiz çok iyiydi. Ancak rüya çabuk bitti. Eşim bana değer vermemeye başladı.

Her gün geç geliyor. Geldiğinde de yemek yedikten sonra ya maç izliyor ya da internete giriyor. Sonra da çıkıp yatıyor.

5 yıldan bu yana bana bir demet çiçek bile getirmedi. Bir defa olsun ‘seni seviyorum’ demedi. Onu aradığımda, telefonu ‘ne var?’ diye açıyor. ‘Hoşça kal’ demeden çat diye kapatıyor. Sabahları, ‘günaydın’ bile demez.

Eve geldiğinde, ‘nasılsın’ demek yerine, ‘yemek hazır mı?’ diye sorar.

Ne hayallerle evlendim. Şimdiyse kendimi bir hiç gibi görüyorum. Maddi durumumuz çok iyi, ama ben mutsuzum.

Bunu ona söylediğimde, ‘Daha ne istiyorsun? Kredi kartın cebimde, istediğini alıyorsun, istediğini giyiyorsun,’ diyor. Bir türlü derdimi anlatamıyorum.”

Bu okurumun eşinden istediği, onu değerli hissettirecek birkaç güzel söz.

Her şeyi paranın çözeceğini sanmak büyük bir yanılgıdır.

Evlilikleri kurtaran sihirli sözler:

1)Seni seviyorum, sana ilk günkü gibi aşığım.

2)Sana saygı duyuyorum.

3)Benim için çok değerlisin.

4)Yaptıklarından dolayı seni her zaman takdir ediyorum.

5)Sen olmadan tüm bunları başaramazdım.

6)Dünyaya bir daha gelsem yine seninle evlenirdim.

7)Senin yaptıkların karşısında, senin için ne yapsam azdır.

8)Bu konuda sen ne düşünüyorsun? Düşüncen benim için çok önemli.

9)Her zaman bakımlı olmandan ve iyi görünmenden mutluluk duyuyorum.

10)Bu güne kadar ne yaptıysak birlikte yaptık.

11)Benim için çok önemlisin.

12)Senin ailen demek benim ailem demektir.

13)Seninle olmak mutlu olmam için yeterli.

14)Sen ne giyersen yakışır.

15)Ne zaman aklıma gelsen ne kadar şanslı olduğumu düşünüyorum.

16)Tüm anlatacaklarını sonuna kadar dinlemeye hazırım.

17)Benim için ne fedakarlıklar yaptığının farkındayım.

18)Yaptığın bu harika yemekleri hiçbir yerde bulamam.

19)Seninle karşılıklı birer kahve içmek ve sohbet etmek, tüm yorgunluğumu alıyor.

20)Senin sağlıklı ve mutlu olman benim için çok önemli.

21)Başarılarınla gurur duyuyorum ve seninle iftihar ediyorum.

Bu sözler içtenlikle kullanıldığında sizce de mucizeler yaratabilir mi?

Değerli okurlarım, bugünden itibaren yukarıdaki mail adresimle bana ulaşabilir, yazılarımla ilgili değerlendirmelerinizi gönderebilirsiniz.

Katkılarınızdan dolayı çok teşekkür ediyorum.

Mutlu ve sağlıklı kalın.

Cengiz Hortoğlu

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..