Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '16

 
Kategori
Şiir
 

"Ev"ler

Evler
Evler var, evler…
Kimi dolu kimi boş,
Öyle evler ki bunlar
Ev sakinleri değil
Evler zil zurna sarhoş
Evler var, evler
Soba bacaları tüter kışın
Kimindeyse doğal gaz yanar
Ne is kokusu var ne duman
Kimi eski kimi yeni
Kimi çirkin kimi hoş
Biri hariç hepsi boş…
Evler var, evler
Parlak bir zekâ, azim
Kıskanılacak bir eğitim
Ünlü bir okul
Cüzdan dolu para pul
Diyorlar ki bunların karşısında
Bu evlerin biri hariç hepsi sana açık
Onun dışında dilediğine gir çık
Evler var…
Balkonu cumbalı
Bahçesi tulumbalı
İstediğin kadar iç
Önüne serilmiş hepsi
Diyor ki kuzenin çöpçatan karısı
Dilersen bir zenginin kızı
 
Ya da bir arkadaşın güzel baldızı
Evler var…
Cennet gibi bir yerdeler
Her yanda türlü meyveler
Biri hariç hepsini almak serbest
Şimdi Âdem gibiyim bende
O yasak olanı istiyorum
Evler var…
Bahçeli havuzlu villalar
Saray gibi daireler
Pahalı ucuz, büyük küçük
Önlerinden geçiyorum hepsinin
Diyorlar ki artık zamanı
Yetmedi mi bu evsizlik
Evlenme vaktin şimdi
Gir bu evlerin birinden içeriye
Biri hariç dilediğini seç
Evler var…
İşte şimdi önümde beklerler
Ama hangisi benim evim
Ben, hangi eve gireceğim
Bir bilene soruyorum, diyor ki
Hangisinde garip hissetmiyorsan kendini
İşte orasıdır senin gerçek evin
Evler var…
İşte hepsinin kapısı açık biri hariç
Hepsinin ışıkları yanıyor biri hariç
Ama hangisine girsem içi boş, biri hariç
 
İşte tam onun önündeyim
Kapısı kapalı, ışıkları yanmıyor
Ama daha önünde beklerken bile
Evimde hissediyorum kendimi
İşte diyorum işte burası benim evim
Varsın kapalı olsun kapısı
Bu kapının önünde sonsuza dek beklerim
Evler var evler…
Biri hariç hiçbiri benim değil
Çünkü biri hariç hiçbirinde sen yoksun.
 
Toplam blog
: 32
: 223
Kayıt tarihi
: 26.10.15
 
 

ODTÜ  mezunu, bir şiir kitabı bir de romanı var. ..