Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

'Fıkra gibi adamdır,o...'

'Fıkra gibi adamdır,o...'
 

fıkra gibi..


“Fıkra gibi adamdır” Mehmet Yazıcı…

Gerçekten de fıkra gibidir…

Severim…

Onun uzunca bir dönem, tam gün mesai yaptığı, benimse sadece köşe yazdığım , Sevgili Hayati Kaynar"ın yönetimindeki "Yeni Ekip Gazetesi"nden bu yana tanırım…

İçtendir…

Samimidir…

Dostluğu sıkıdır…

Küçük de bir “tüyo”…

“Ağırdır” ama, “kaleminin” “darasının ağırlığı” na bakıp korkmayın, köşesinde kullandığı hep o "melül melül" bakan fotoğrafına da sakın aldanmayın!...

*

Evet, "burnundan kıl aldırmaz"!...

Sorun, burnunda değil , “cımbızcılarda”!...

Lakin, burnuna göre henüz “cımbız” üretimine başlanmadı!...

Aslında onu yakın tanıyanlar, “burnunun” “boyunu” geçmediğini çok iyi bilirler…

*

Yazıları “karakterlidir”…

Zevkle de okurum…

Alfabeyi “tersinden okumayı”, kelimelerle “oynamayı” sever!...

Samsun"a her gelişimde görüşür, ara sıra da moda deyimle “araşırız”…

*

Önceki gün “Denge”"deki köşesinde, telefon sohbetimizi konu etmiş…

“Yazının tam ortasında Hamit aradı” demiş…

Çok mutlu oldum…

Bilirim, “herkes” girer ama, “herkes” giremez, yazısının “ortasına”…

Bense, yazısının tam da ortasına girmişim, nerden bileyim!…

Gerçekten de gazetedeki yazısına baktığımda gördüm, girdiğimi!...

Mutluyum, ama kabahatim yok!..

“Ortada” bir kabahat varsa, o da “siyasetin duayeni” Sayın Demirel"in!…

“Girmişse, o girmiştir!...”

*

Yazısında, bir de “El verdiğim ender yazarlardan biridir!..” deyince aklıma yine sevdiğim, genel başkan danışmanı bir ağabeyim geldi…

Eşinin, dostunun “başarılarını” medyada okuyup, görünce, “İşte benim çorbamdan içtikleri nasıl da belli oluyor” derdi, o da!…

E, bunlar artık “yaşları kemale ermiş” insanlar!...

“Ağır abiler” yani…

Abi, diyoruz kolay mı?...

Abi diyorsak, çekeceğiz nazlarını!...

Bir de “yaşlı insan psikolojisi”, idare etmek lazım!..

Kalemleriyle dalaşmaktansa, “çiti” dolaşmak en akıllıcası, neme lazım!...

*

Hem, “doğru söylüyor”, inanın, her önüne gelene “el vermez” o!...

*

Konuşurken, “Belki bi günlüğüne Ankara"ya kaçmayı düşünüyorum” dedi, bir ara…

Dedim, “Her zaman beklerim…Ama sen, "Denge"den izin alırsın da "Yenge"den nasıl izin alırsın onu bilemem” dedim, gülüştük…

*

Hem gülmeyi de seviyoruz işte, dediği gibi…

Ve olur olmaz her şeye gülüyoruz…

“Ağır abim benim”, sen çok yaşa emi…

http://www.dengegazetesi.com.tr/

 
Toplam blog
: 175
: 499
Kayıt tarihi
: 05.05.07
 
 

1974 Samsun’da doğdu. Halkla İlişkiler Bölümü Mezunu, 1988- 1991- 19 Mayıs Haber Gazetesi..