Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

“GANDİ KEMAL” dediklerini iddia eden yazarları olayı ispata çağıyorum...

“GANDİ KEMAL” dediklerini iddia eden yazarları olayı ispata çağıyorum...
 

Öyle “ben dedim”, “ben yaptım” diye ortaya çıkacak bir adam değilim ama son günlerde bu konu başkaları tarafından o kadar çok sahiplenir oldu ki...

Sabır taşı olsa, çatlar yahu...

Çatladım sayın...

Yıl 2009, 14 Şubat sevgililer günü... Hava soğuk çıkmadık bir yere, televizyon izliyoruz GoldMax’te Gandi’nin hayatını anlatan bir film var... Meraklısı tarihi ve adı geçen kanalın yayın akışını kontrol edebilir...

Gandi’nin fiziksel görünüşünü Kemal Kılıçdaroğlu’na benzettim ve oturdum aşağıda linki olan kısa yazıyı kaleme aldım, altına da Gandi ve Kılıçdaroğlu’nun fotoğraflarını koydum...

İki gün sonra yaygın bir gazete yaptığım benzetmeyi manşetten verdi ve “Halk Kılıçdaroğlu’na Gandi diyor” diye başlık attı... Üzerine bir yazı daha kaleme aldım, olaydan nasıl haberim olduğunu anlattım...

14 Şubat’tan önce Kemal Kılıçdaroğlu’na “GANDİ KEMAL” dediklerini iddia eden yazarları olayı ispata çağıyorum...

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=162499

http://blog.milliyet.com.tr/Tesadufun_boylesi___/Blog/?BlogNo=167933

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..