Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

"Gel" dedi "Ya Hu"

"Gel" dedi "Ya Hu"
 

Bugün ben güzeller güzelin gördüm
Çağırdı yanına, "gel" dedi "Ya Hu"
Vardım karşısına eyledim selam
Aldı selamımı bir hoşça Ya hu

Dedim söyle bana emsalin nedir
Dedi ol hikmeti hüdayı bilendir
Dedim göster bana yolun neredir
Dedi aşikardır yolumuz Ya hu

Oturmuş tahtına eyliyor seyran
Bir gezindim şöyle olmuşam hayran
Dedim ismin şanın, gel eyle beyan
Dedi çok konuştun a zahit, Ya hu

Dedim yer gökleri yaratan kimdir
Dedi bu soruyu soran cahildir
Kaldırdı elini "O birtanedir"
Dedi bilmezmisin vahdeti Ya hu

Dedim çok güzelsin olmuşam aşık
Dedi dilemedik olalım maşuk
Dedim aklım olmuş pek bir karışık
Dedi akılsıza sözüm yok Ya hu

Kalktı tahtından geldi yanıma
Diledi ki o yar, aklım şaşırta
Bilmem kastımı var garip canıma
Almak diler canım, canımı Ya hu

Dedim ismin söyle bileyim seni
Dedi aşık isen gel bilme beni
Dedim olmuşam aşkından deli
Başını salladı söylendi 'Ya hu'

Dedim söyle bana Hakk nerededir
Dedi Vechine bak "O" heryerdedir
Dedim ilmim pek az, acep nedendir
Dedi okumadın kur´anı Ya hu

Dedim sev sultanım şu Çelebiyi
Dedi çok ayıptır, gel sen sev beni
Dedim hoş gör amma olmuşam deli
Dedi akıllı ile işim yok Ya hu


Mustafa Çelebi

 
Toplam blog
: 103
: 2332
Kayıt tarihi
: 31.10.09
 
 

1974 Almanya- Krefeld doğumluyum. Aslen Malatyalıyım. Lise mezunuyum ve Web tasarımı ile uğraşıyo..