Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '16

 
Kategori
Deneme
 

"Keşke"leri bir kenara bırak

"Keşke"leri bir kenara bırak
 

Bu hayatta o kadar çok şey öğreniyoruz ki her öğrendiğimiz bir bilgi bizi farklı ufuklara açıyor

Bunun en güzeli ise "Keşke" dememeyi ögrenin karşınıza kim çıkarsa çıksın."KEŞKE" çıkmasaydın değil iyi ki de karşıma çıkmışsın demelisiniz...
Mesela ben karşıma çıkan insanların her birinde farklı bir ders ve farklı bir düşünce yapıp ortaya çıktı. Bana kötülük yapan insanlar aslında bana kötülük değil tam tersi beni farklı bir ben yaptılar. Dostlarım sayesinde güven/güvenmemeyi öğrendim, nasıl davranmam gerektiğini ögrendim, insanına göre değer vermeyi öğrendim. Aşktan ne öğrendim peki; Dik durmayı, güçlü durmayı ve en önemlisi hayata farklı daha farklı bir özge'yi öğrendim hepsine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Evet hepsine teşekkür ettim çünkü onlar sayesin bambaşka bir özge oldum. Daha sevecen, dahaz az üzülen, daha az ağlayan ama daha çok düşünen bir özge oldum belki de gerçek özgeyi gerçek beni onlar sayesinde buldum. Onlara "Keşke" karşıma çıkmasaydın değil iyi ki de çıkmışsınız karşıma teşekkür ederim belkide sizler karşıma çıkmasaydınız ben gerçek beni bulamazdım hayata aynı pencereden bakardım ama sizin sayenizde artık hayat pencerem FARKLILAŞTI.
Ve tekrar teşekkür ederim BENİ FARKLI BİR BEN YAPTIĞINIZ İÇİN...
 

 
Toplam blog
: 5
: 518
Kayıt tarihi
: 06.09.16
 
 

Okur, yazar, söyler, bazende senin sesin olur, sevgi dolu, mutlu olmaya çalışan bi'ilginç   ..