Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '16

 
Kategori
Felsefe
 

"Mesele zihni zaruri ihtiyaçlar için kullanıp; insanlığınıza bulaştırmadan yaşamak".. N.A.

"Mesele zihni zaruri ihtiyaçlar için kullanıp; insanlığınıza bulaştırmadan yaşamak".. N.A.
 

...


Nazan Arısoy http://blog.milliyet.com.tr/gercek-dogum-/Blog/?BlogNo=546569

Yorum yazdım üstteki o müthiş yazıya.. yanıt vermiş Nazan Arısoy en üstte..

Coğrafya ilginç.. Halâ umut var dedirtti bu yazı bana.. halâ..

hiç düşünmemiştim böyle bir tespiti..

Müthiş bir yanıt buldum yorumuma.. Çok iyi geldi gereksiz bir yığın işe bulaştırtığımı öğrendiğim beynime..

"Henüz" derdim gelişmişliğimiz için "henüz" .. hep eklerdim... ama bu denli doyurucu bir yanıt bulamamşıtım "henüz" gelişmiş İnsanlığıma

sağolun demeli Nazan Arısoy'a..

"Okunacak" biri ..

"Henüz" geliştiğini sandığınız İnsanlığınıza bulaştırmadan okuyun üstteki yazıyı...yorumları.. ve özellikle yanıtları... 

Felsefe budur dedirtir insan bu yazı..

Öneririm..

bitti.

 

 
Toplam blog
: 178
: 228
Kayıt tarihi
: 04.10.07
 
 

Resim yaparım... Yazarım... Düşün emekçisiyim.. İstanbulda yaşamaya çalışırım... Felsefe; bir mat..