Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '11

 
Kategori
TV Programları
 

”O Ses” Gökhan Koç‘tan iki sürpriz perormans …

”O Ses” Gökhan Koç‘tan iki sürpriz perormans …
 

Zaten keşfeden keşfetti… Belki de benimkisi geç kalınmış bir avuntu… Ama yine de sürpriz sürprizdir… ” O Ses Türkiye ” nin etkileyici seslerinden Gökhan Koç‘un kendisine ait 2 farklı şarkısını daha buldum… Bir sonraki turda Hadise ‘ nin ekibinde performans vermeye başlamadan önce bir fikriniz olsun istedim…

Söz ve müziklerden anlaşılıyor ki, O ‘ nun içinde sönmek bilmeyen bir aşk ateşi var… Eeee ne de olsa, kadınlar adamı ya filozof yada aşk kanseri yapar derler ya, Gökhan ‘ da ikinci tedavisi olmayan hastalığa, yani ” aşk kanseri ” ne tutulmuş durumda demek ki…

İlk şarkı bir yakarışı içeriyor : ” Dön Geriye ” … Bana soracak olursanız milyon satan en popüler aşk parçalarından hiçbir farkı yok… Son derece etkileyici bir sevda parçası… İnsanı bir kaç saniye içinde avucunun içine alıp, eski sevdalara savuruyor çaresizce…

Diğer şarkı ise bir klasik… Müziksiz ama ruh acıtan cap canlı bir performans : ” Bilsem ki… ” Tanrım, tüylerim diken diken oldu o nefis okuyuştan sonra… Gökhan Koc Fan Clup Yöneticisi Elif Öztürk için döktürmüş… Adam aşk insanı, biliyorum en hassas yerimize, yani bam telimize basmayı…

Altını tekrar tekrar çizmek istiyorum… Bu çocuğu, yarı final yada finalde görürseniz hiç ama hiç şaşırmayın… Geleceği o noktaları daha şimdiden fazlasıyla hak ediyor… Bekleyelim görelim de demek istemiyorum… O ‘ nu finalde göreceğimizi adım gibi biliyorum…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/o-ses-gokhan-koc-tan-iki-surpriz-perormans.html

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..