Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '07

 
Kategori
Haber
 

"Samsun karayolları" bu nasıl bir asfalt?

"Samsun karayolları" bu nasıl bir asfalt?
 

Samsun karayolları asfalt değil!

Ölüm yolu yapmış!

Samsun karayolları ya sesimizi duymadı!

Ya da duyarsızlığını ortaya koymaya devam ediyor!

Yazıma koymuş olduğum resim benim köyümün yollarına ait!

Yıllar sonra samsun karayolları tarafından köyümün yollarına döşenen asfalta ait!

Tabi siz buna asfalt derseniz! Ben demiyorum! Diyemiyorum!

Belki asfaltın ne olduğunu, nasıl yapıldığını bilmesem emin olun bende bu yollara asfalt diyebilirdim!

Sadece ilginç olan buda değil!

Samsun – Havza ilçesine bağlı benim köyüm "Yukarı susuz"!

Havzadan çıkıyorsunuz yaklaşık 3 km sonra yollara çalışma yapılmış olduğunu fark ediyorsunuz!

İnce bir zift dökülmüş yollara ve üzerine çakıllar serpiştirilmiş! Çakıllar kalın, yolda taksiyle gitmek bir hayli zor!

Adı asfalt olan yolda 2 vitesle 25, 30 km hızla gitmek zorundasınız!

Aksi halde adı asfalt olan yollar sizin için bir ölüm yolu haline dönüşebilir!

Köye giriyorsunuz, asfalt bitiyor! İyide bu köyün içinden başka bir köye de yol gidiyor! Ve o köyde samsuna bağlı!

Şimdi Samsun karayollarına soruyorum!

Bu yolları böyle ölüm yolu yapacaktınız neden yaptınız?

Bu yollarda insanlar kaza yapıp ölümüne sebebiyet verirse bunun vicdanını taşıyabilecek misiniz?

Var oluşundan bu yana yolları asfaltlanmamış bir köye böyle bir asfaltı mı reva görüyorsunuz?

Havza ilçesine bağlı diğer köy yollarını gerektiği gibi asfalt yapmanızın altında yatan sebepler nelerdir?

Son söz; yapmış olduğunuz çalışmanın adına asfaltlama değil, ölüm yolu diyebilirsiniz!

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..