Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

"Şehitten teröriste"

"Şehitten teröriste"
 

Bilir misin seni düşünmüştüm
Öldüğüm günün sabahında

Geceleri yüzünde bir korku
Elinde saz, dilinde aynı türkü
Belli ki içinde gizli hasretlerin
Çünkü benim gibi yanıktı sesin

Belki senin teyze kızın
Benim amca oğluna vardı

Bin yıldır kız alıp verdik
Anadolu hepimize yar'dı

Sen şimdi o dağda
Ellerin tetikte

Belki senin de beben var
Benim gibi beşikte

Kod adın ne garipmiş mübarek
Nasıl da yabancı geldi bana

Üstelik Anan Baban adını
Ahmet/Mehmet koymuşken sana

Önce bir sessizlik oldu
Sonra sıktığın kör kurşun
Adresi benden yana sordu

Kana bulandı sol yanım
ve gözlerim açık
Toprağa düştü alnım

Ölürken vatan toprağında
Sanki secdeye vardım.

Seni de sağ koymadılar
Bedenin aynı toprağa düştü

Keşke dinlemeseydin
Aramıza nifak sokan p....u

Gördün mü bak bana şehit
Sana leş dediler,

Uzatsaydın elini
Kardeş diyeydiler.

Askere gelmeden
Anamın kınalı kuzusuydum

Ben şimdi isimsiz
On şehit Er'in dokuzuncusuyum.

İkimizde bir sayı olduk
Artık bu kardeş savaşında

Bizi düşman edenler boğulsun
Analarımızın gözyaşında.

 

Muzaffer Alper 

 
Toplam blog
: 63
: 4513
Kayıt tarihi
: 28.09.07
 
 

Fotoğraf sanatı, çevre ve siyaset, özel uğraşlarımdır. Manifestom'da sadece iki madde vardır, bir..