Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '08

 
Kategori
Blog
 

"Sema Çürük" Buluşması

"Sema Çürük" Buluşması
 

Bu saat oldu ancak oturabildim bilgisayar başına. Oldukça yoğun bir pazar günü geçirdim. Önce sabah kalkıp çocukları anneme bıraktım. Eşim serhatt'da işteydi bugün. Benim de veli toplantım vardı. Saat bir gibi bitti velilerle görüşmelerim. Sevgili Sema Çürük'ün kitabının haberini almıştık geçen gün. Aklımda kalmış pazar günü ayın 27sinde Alkım Kitabevinde Kahve dünyasında olacakmış diye. Hadi bir sürpriz yapayım dedim ve toplantıdan sonra kalktım gittim. Sonra sevgili eşim serhatt'da eksik olmasın işi biter bitmez katıldı aramıza.

İyiki gitmişim. Hem onunla bu güzel olayın sevincini paylaşmış oldum hem de sevdiğim ve görmekten mutluluk duyduğum arkadaşlarla hasret gidermiş ve tanışmadıklarımla tanışma fırsatı bulmuş oldum. Fotoğraf çekenimiz çoktu ama maalesef ben onlardan biri değilim. O yüzden hiç fotoğraf yayınlayamayacağım. O yüzden sevgili Sema'nın yazısından aşırdım resmi. Eminim çektikleri tüm güzel resimleri yayınlayacaktır ilgili kişiler.

Sema'nın "Yüreğime Söz Dinletemedim" adlı kitabı idi asıl buluşma amacımız, bu yüzden önce kitaptan bahsetmek istiyorum. Açıkcası kitap hakkında hiç bir fikrim yoktu. Ben Sema'nın çok güzel hikayeler yazdığını bildiğim için şiir kitabı çıkartmış olabileceğini hiç düşünmemiştim. Kitabı ilk elime alıp bir kaç sayfa çevirdiğimde de anlamadım şiir kitabı olduğunu. Hikaye tadında şiirlerdi çünkü. Hani kitabının koca sayfasının en altında üç satır cümleden oluşan şiirlerden değildi. Dolu dolu sayfalarca şiir vardı. Yüreğinden dökülenleri yazmıştı sevgili Sema. Kendisinin de dediği gibi "Okurken her yüreğin kendini bulacağı ve takılıp kalacağı satırlar mutlaka olacaktır."

Gelelim diğer gündem maddesine. Sevgili Bülent Göncü'nün tiyatro yönetmenliğine soyunup aklımızı çelmesi ve her birimizin kendimizi müthiş oyuncular olduğumuza inandırması günün Sema'nın kitabından sonraki olayıydı. Bir gaz bir gaz anlatamam. Senaryo, dekor her şey hazır maşallah. Kimin ne rolü olacak o bile belirlendi ayak üstü. 4 Mayıs pikniğinde ayrıntılar görüşülecek ve herkesin rolü kendisine bildirilecek. Pikniğe gelmeyi düşünmeyen varsa sırf bu yüzden bir daha gelmeyi düşünmesini tavsiye ederim. Sevgili Sema Şener'de aramızdaydı. Piknik için gerekli olanları görüştük. Her şey hazır. Eline piknik sepetini alan gelsin valla. Kaçırılacak gibi değil. Sevgili Zeynep Gülay ablamız tüm heybetiyle renk kattı buluşmaya. Darbe üzerine darbe indirdi yine ayak üstü. Korkulur kendisinden vallahi. Onunla iyi geçinmek lazım yoksa insana nereden ne lekesi atacağı belli olmaz.

Bugüne katılarak Sema'ya destek olan ve renk katan diğer arkadaşlara da sevgilerimi yolluyorum. Sevgili Yeşim Koç, cansın ve oğlu, kendimce, Nilgün, Emre ve Rüksan İldan. Sizlerle olmak çok güzeldi. En kısa zamanda yeniden görüşmek dileğiyle. Sevgili Sema'ya yazarlık hayatında başarılı ve bol okurlu günler diliyorum.

not: Kitabın kitabevlerinde satılmadığını belirteyim. Ayrıntılı bilgiyi Sema Çürük size bildirecektir.

(Sema Çürük yazıma yazdığı yorumunda kitabı temin edebileceğiniz yeri vermiş. Ben bir de buraya ekleyeyim dedim. İyi okumalar:)

Tunç Yayıncılık 0 212 525 18 73 ve bu linkten http://www.eren.com.tr/goster/kitap/kitap.asp?kitap=262653&SID=422142421900
 
Toplam blog
: 144
: 2928
Kayıt tarihi
: 30.10.06
 
 

İzmir Cumhuriyeti'nde yaşıyorum... Sarmaşık Sanat Atölyesi'nde ebru sanatı ile uğraşıyorum. En es..