Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '12

 
Kategori
Müzik
 

"Senden daha güzel"…

"Senden daha güzel"…
 

Belki birkaç ay önce daha popülerdi ve o zamanlar daha bir heyecanla dinleniyordu… Yine önceliklerim ve meşguliyetlerim yüzünden yazısını zamanında yazamayarak ıskalamış oluyorum…

Ama dönüp dönüp defalarca dinlemeye devam etmem nedeniyle, yazsını geç olsun ama güç olmasın mantığıyla yazmak istedim… Çünkü benim için hala çok ilginç ve çok keyif verici…

Anadolu Efes Basketbol Takımı ‘ nın yeni ( belki de bir çok kişi için artık eski, ama ısrarla yeni olduğunu yazmaya devam edeceğim… ) reklam filminden bahsediyorum elbette ki…

Hani Kerem Tunçeri ‘ nin solistliği, Cenk Akyol ‘ un bateristliği, Sinan Güler, Sasha Vujacic ve Tarance Kinsey ‘in gitaristliği eşliğinde seslendirdikleri Duman  ‘ ın ‘’ Senden Daha Güzel ‘’ şarkısını neredeyse orjinali kadar harika söylüyorlar ya, üzerinden uzunca bir zaman geçse de onları hala büyük bir zevk içinde izlemeye ve dinlemeye devam ediyorum…

Bir takıma karşı aidiyet duygusu yaratmak adına, seçilmiş en ilginç ve en etkili yollardan biri benim için… Basketbol oyununu çok sevmeme karşın, bugüne kadar Anadolu Efes ‘ e karşı büyük bir sempati duygusu beslemiyordum..

Nedeni, takımın temeline bir alkollü içki şirketinin olması… Belki sponsorluk anlamında gerekli bir yol, ama sigara ve içki şirketlerinin gençlerin işin içinde olduğu aktivitelere katılımını çok doğru bulmuyorum…

Neyse, bu konu farklı bir yazıda tartışılabilir… Biz meselemize dönelim… Dediğim gibi, bugüne dek sempati duymamış olsam da, o reklamla birlikte Anadolu Efes olayına o kadar da kötümser bakmamaya başladığımı fark ettim…

Benim bakış açımda bile bir delik açabildiyse, başkaları üzerinde de reklamın son dere olumlu etkilerinin olabileceğini düşünüyorum… Bakalım bir de bu açıdan değerlendirip dinleyin şarkıyı… Siz nasıl bir değerlendirmede bulunacaksınız, merak ediyorum doğrusu… İşte, o keyifli şarkının videosu…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/senden-daha-guzel/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..