Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

05.03.2011

05.03.2011
 

… 

Neden olduğunu bilmiyorsun sen de,  

Düşünüyorsun,  

Ama bulamıyorsun,  

Tek,  

Bir ve,  

Yalnız… 

O hikâyelerin içindesin sen de… 

Geçmiş, acı bir ağrı gibi boynunda,  

Yürüyorsun,  

Kaçıyorsun bilmeden,  

Neden? 

Çok kırıldın biliyorum,  

Yoruldun,  

Şimdi bu yaşadıkların gerçek değil! 

Bir yanılsama,  

Gerçek eskide kaldı,  

Tek,  

Bir ve,  

Yalnız… 

Belki de ben yükledim,  

Tüm bu hikâyeyi omzuna,  

Çok ağırdı,  

Biliyorum,  

Çok yoruldun,  

Şimdi ben yaşıyorum,  

Gerçek bu,  

Yanılsama değil,  

Sen de onlardan birisin,  

Ve beklide,  

Hep öyle kalacaksın,  

Kim bilir?... 

Dönüp baksaydın ardına,  

Seni izleyen ben vardım,  

Tek,  

Bir,  

Ve yalnız… 

Senin hikâyende,  

Senin hikâyen olmak isteyen… 

 
Toplam blog
: 29
: 347
Kayıt tarihi
: 28.11.06
 
 

Öğrendiklerimiz unuttuklarımızdır bazen ve biz unuttuklarımızı hatırlamak istemeyiz… Bu blogda ne..