Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

22 Mart '10

 
Kategori
Dünya
 

100 yıl sonra

100 yıl sonra
 

100 yıl sonra


100 yıl sonra nerelerdesiniz? Sizleri kastetmiyorum. Sizden sonra gelecekleri. Diyelim ki; 100 yıl sonra Sayin Dogan ve Erdogan'lar karsilasmis sohbet ediyorlar. Konu dedelerine gelecek. Biri;

- Benim dedem 100 yıl once hapisteydi...

Oburu;

- Benim dedem 100 yil once...

Kimin, dedelerinden daha gururla soz edebilecegini kestirmek cok zor...

***

Benim hem anne tarafi, hem de baba tarafindan dedelerim asker kacagiymis!...

100 yil olmadan anamdan hikayelerini dinliyorum. Buralarda da sizlere anlatiyorum. Ne olmus, neler olmus, diye...

100 yıl sonra Mustafa ve Nuri dedelerimi anliyorum. Her ikisi de 40 kusur yasinda hayata veda etmisler. Simdi birlikte olabilsek, bana "Kemal abi..." diyeceklerdi?

***

Benim merakim, 100 yıl sonra benim/bizim torunlarin bizler icin ne diyecegi?

- Herif 5 kurussuz bu memlekete gelmis, 5 kurussuz da vefat etmis...

Dediklerinde, yurekleri gurur mu, huzun mu dolu olacak?

***

Benim diyecegim;

100 yıl sonra yoksunuz.

Geride birakaginiz cocuklariniz; ac, sefil, zorda, aci cekiyor olabilirler.

Ama, hic olmazsa, arkanizdan; utanc duymasinlar.

Ben dedelerimi sevdim...

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..