Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '11

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

13 Yıl sonra yeniden Alanya’dayım.

13 Yıl sonra yeniden Alanya’dayım.
 

Sabah 07.00 de Alanya otogarına giriş yaptık. Eşyalarımı oradaki banklardan birinin üzerine koyduktan sonra, Alanya’da konaklama ve ulaşım teminini sağlamayı üstlenen Sponsorumu (Saruhan Grand Bazaar) cepten aradım. Sağ olsunlar bana hemen bir araba gönderdiler. Mahmutlar’da kalacağım sponsor firmaya ait bir daireye eşyalarımı yerleştirip kahvaltı için tekrar aşağıya indim. 

Yolculuk beni fazlasıyla yormuştu ama buranın temiz havası, sessizliği ve karşılaştığım insanların hoş sohbet ve alakaları karşısında vaktin nasıl 14.00 olduğunu anlamadım. 13 yıl evvel geldiğim Alanya’nın biraz daha, kıyıya paralel ve dağlara doğru genişlediği gördüm. 

Yarınki derindeniz balık avı için Rauf Usluer ağabeyimizi aradım ve Alanya ya geldiğimi, yarın planladığımız gibi balığa çıkabileceğimizi söyledim. 

Sonuç itibari ile Rauf ağabey ile yarın sabah (26.05.2011) denize açılmak için sözleştik. Bu görüşmeden sonra ikinci derindeniz balık avımın sponsorluğunu yüklenen Alanya’da “Oltacı Yem Market” sahibi Armağan Aygün’ü aradım ve ona 27.05.2011 günü birlikte derindeniz avına çıkabileceğimizin bilgisini verdim ve Armağan Aygün’ den derindeniz balık avımızın kararlaştırılan günde yapılacağının okeyini aldım. 

Bu görüşmeden sonra da Toros’lar da ki, Alabalık avımın rehberliğini ve kullanılacak malzemelerin sponsorluğunu üstlenen Side’de ki BLAU LAGUNA firmasının sahibi Murat Bey’i aradım. Kendisine Alanya da olduğumu ve ilk iki gün programımı anlattım. Kendileri için bir mahsuru yoksa ise 28.05.2011 tarihinde Alabalık avına gidebileceğimizi söyledim. Murat Bey’den bu tarih için olumlu görüş aldıktan sonra önümdeki üç günlük programımı yapmış oldum. 

22 Nisan yolculuğumun başladığı günden beri ilk defa bir banyo ve yatak görüyordum! Yolculuğumun kalan kısmı için bu dinlenmeye hakikatten ihtiyacım vardı. 

Yarınki balık avımda görüşmek üzere... 

M.Talip Girgin 

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..