Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '13

 
Kategori
İlişkiler
 

17 MADDEDE ERKEKLER ASLINDA NE İSTER

Değerli okurlarım, ilişkilerde sadece kendi isteklerinizi değil aynı zamanda karşınızdakinin de sizden neler beklediğini anlamaya çalışmak ilişkilerin temelidir.

Bana gelen bazı maillerde, “Eşim beni anlamıyor," deniliyor. Ben de onlara “Siz eşinizi anlıyor musunuz?” diye soruyorum.

İşte ilişkilerin en önemli yanı budur. Çoğu zaman iki taraf da sadece kendi isteklerini dayatmak istiyor. Bütün mesele daha üstün olduğunu kanıtlamaktır.

Oysa sevmek özveri demektir.

Aslında insanlar ilişkiden öncelikle saygı ve değer bekliyorlar.

Daha önce “kadınlar aslında ne ister?” sorusunun yanıtlarını sizinle paylaşmıştım. Şimdi de erkeklerin ilişkiden neler beklediğine yanıt arayacağız

“İşte erkekler aslında ne ister?” sorusunun yanıtı

1)Eve geldiğinde “Çok yorulmuşsundur, sana bir yorgunluk kahvesi yapmamı ister misin?” sorusunun sormasını,

2)Eşi çalışmıyorsa güzel bir kahvaltı hazırlamasını,

3)Her sabah güler yüzle uğurlanmayı,

4)Eşinin aile bütçesine uygun olarak harcama yapmasını, her dışarı çıktığında elinde yeni giysi poşetleriyle dönmemesini,

5)Anne ve babasına saygı gösterilmesini,

6)Çocukları veya ailesi hakkında olumsuz konuşmalar yapmamasını, çocuklar hata yaptığında “Tıpkı babası gibi,” dememesini,

7)Bir sorunu anlatırken ayrıntılı olarak değil daha öz olarak anlatılmasını,

8)Tartışma sırasında “Beni kimler istememişti, keşke annemi dinleseydim, seninle nereden evlendim,” gibi konuşmalar yapmamasını,

9)Eşinin giyimine yardımcı olmasını,

10)Anlattıklarının dikkatle dinlenmesini,

11)Özellikle başkalarının yanında sözünün kesilmemesini,

12Her tartışmada odaları ayırmaya çalışmamasını,

13)Komşularla özel hayatlarını ilgilendiren konularda konuşmamasını,

14)Eşinin Her türlü dedikodudan uzak durmasını, 

15)İlla da eleştirecekse “Sen hep böylesin” yerine yapıcı olarak eleştirmesini,

16)Eşine bir armağan verdiğinde maddi değerine bakılmaksızın, teşekkür edilmesini,

17)Aileyi ilgilendiren her konuda fikrinin alınmasını ister.

 ***

Mutluluk ve sağlık dileklerimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..