Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '11

 
Kategori
Blog
 

18-19 Haziran Büyükada Yörükali'deyiz...

18-19 Haziran  Büyükada Yörükali'deyiz...
 

Büyülü bir atmosferi olan Büyükada...


Sevgili arkadaşlarım...

Yoğun istek üzerine gelenekselleşen Milliyet Blog Büyükada Toplantısı bundan önceki iki toplantıda olduğu gibi aynı yerde yani Yörükali Tesislerinde yapılacak. Aslında Mayıs ayında da bir Polonezköy yapacaktık ama hem hava şartlarının değişkenliği hem de oraya vasıta ile gitmenin güçlüğünden dolayı zorluk yaşanacağından vazgeçtim. Bu konuda söz verdiğim tüm arkadaşlarımdan özür diliyorum. Ahmet Balcı ile bir tespit çalışması için gidecektik ama iki kez hatırlatmama rağmen sanıyorum işleri dolayısıyla fırsat bulamadı.

Gelmesini çok arzu ettiğim birkaç arkadaşımın gelemeyişi beni çok üzdü ama yapacak bir şey olmadığından bir dahaki sefere diye kendimizi avuttuk. (Dilek Çınar, Sema Öztürk, Muzaffer Cellek gibi) Aslında 4 Haziran için girişimde bulunduğumda tesis müdürü Ali bey o gün düğün organizasyonlarının olduğunu söyledi vazgeçtik haliyle. Ertesi hafta da seçimler dolayısıyla yapamadık. 18 Hazirandan sonraki hafta da çok geç olacağından (malum okullar tatil olunca yazlığa gidenler oluyor) 18-19 Haziran tarihlerinde karar kıldım.

Arkadaşlar, 4 Haziran olmayınca acaba başka yerler olabilir mi, hem de değişik mekan da cazip olabilir diye bir araştırma yaptım. Ama gördüm ki bize en uygun yer yine Yörükali Tesisleri. Kimi yerde canlı müzik yoktu, kimi yerde hemen rezervasyon yaptırmamız gerekiyordu, malum adalar müstesna mekanlar ve sayı olarak da sınırlılar, talep de fazla olunca direk sayı istiyorlar.

Hem biz Yörükali tesislerine de alıştık artık, mekanın manzaranın ortamın güzelliği, canlı müzik ayrıcalığı gelen tüm arkadaşlarımın memnun kalmasına sebep olmuştu. Yeni yönetici Ali bey de önceki yıllardaki yöneticiler gibi bana fazlasıyla yardımcı oldu. Kendisine teşekkür ediyorum ve eminim ki toplantı sonrasında da yazdığım yazıda çok memnun kalacağımızdan teşekkürümü tekrarlayacağım.

Fiyatlar bu yıl biraz değişti, iki yıl üstüste oda ve kahvaltı 50 TL olarak belirlenmişti. Bu yıl ciddi anlamda tadilat-yenileme çalışması yapılmış bir hayli masrafları olmuş. Ali bey 160 TL olan oda fiyatını (Deniz manzaralı odalarda 200 üzeri) bize 80 TL olarak belirledi. Ben biraz daha indirmek istediğimde bu rakamın çalışanların anne ve babalarına yapılan rakam olduğunu söyledi. Yukarıda da dediğim gibi Adalar müstesna mekanlar ve özellikle hafta sonlarında talep bir hayli fazla. Tabii bu rakamı vermesine sebep de biz Milliyet Blog topluluğunun da müstesna insanlar olması ve onlara reklam anlamında geri dönüşlerin (yazacağımız yazılar, tavsiyeler vs) fazla olacağını belirtmem oldu.

08.06.2008’deki toplantıya 43 kişi, 6 Haziran 2008’deki toplantıya ise 29 kişi katılmış. Bu toplantılarla ilgili yazılarımı ise 12.712 kişi okumuş. Eh bu da kendileri için büyük bir reklam sayılmaz mı?

Yiyecek fiyatlarında da bize %10 civarında indirim yapılacak. Örneğin 12 TL olan köfte 10 TL olacak. 40 TL’ye yaklaşan plaj yararlanmak isteyen olursa bize yine ücretsiz olacak.

Geçen yıl Pazar günü bize muhteşem performansıyla eşlik eden ve hepimizin memnuniyetini kazanan müzisyen Mustafa bu yıl da bizlerle olacak. Önceki yıllarda olduğu gibi hem Cumartesi akşamı hem de Pazar gündüz canlı müziğimiz olacak, bu çok büyük bir ayrıcalık bizim için.

Tesise ulaşım vapur iskelesinin hemen yan tarafından kalkan motorlarla yine bize ücretsiz olacak. Motorculara Yörükali denmesi yeterli. Vapur saatlerini değişik yerlerden gelineceği için Google amcadan kolayca öğrenebilirsiniz. Kabataş, Kadıköy ve Bostancıdan sürekli seferler yapılmakta.

Toplantıya ister Cumartesi günü gece konaklamalı ister Pazar günü günübirlik gelebilirsiniz. Pazar günü müsait değilseniz Cumartesi günü de günübirlik gelebilirsiniz. Hatta akşam canlı müzik eğlenceli yemeğimize de katılıp geç saatte de dönebilirsiniz. Geç saatlere kadar vapurun olduğunu biliyorum. Olmadı birkaç kişi birlik olup gecenin istenildiği saatinde deniz taksi de kullanılabilir.

18 Haziran’da başka bir toplantı da yapılacağı ama benim Büyükada toplantım yapılacağı için vazgeçen tüm arkadaşlarım da davetlimdir. Şu anda aklıma gelen isimler: Yılmaz Çetingöz, Baver Ergun, Kerim Korkut. Aklıma gelmeyen diğer arkadaşlarımın da başımın üzerinde yerleri var…

Bloğumuzun kraliçesi Sabiha Rana’nın ismini yazmadım. Çünkü o benim her toplantımda (Ada ve kahvaltı toplantıları dahil) özel olarak davet ettiğim ve tanışmayı çok istediğim sevgili yazarım. Umarım ve dilerim ki bir mazereti çıkmaz da aramızda olur.

Sevgili Ayşen Kura’yı da yazmadım çünkü artık o benim görüştüğüm arkadaşlarım arasında ve büyük bir memnuniyetle biliyorum ki taa İzmir’lerden kalkıp gelecek Büyükada’lara…

Evet sevgili Milliyet blog yazarı arkadaşlarım… Her toplantı yazımda tekrarladığım gibi eski arkadaşlarla tekrar birlikte olmak ve yeni arkadaşlar tanımak bizleri çok memnun edecektir.

Hiç bir toplantıya katılmayan yazarlar sakın ola ki “kimseyi tanımıyorum yalnız kalırım” gibi bir düşünceye kapılmayın. Bu düşüncede olup da cesaret edip gelen yazarlar sonrasında “iyi ki gelmişiz” düşüncesiyle ayrıldılar.

Tesise sayı birdirmem açısından gelecek olan arkadaşlarımın gece kalmalı mı yoksa günübirlik mi geleceklerini yorum yazarak bildirmelerini rica ediyorum.

Milliyet blog’da tanıdığım ama artık birbirimizin ailesine dahil olduğumuz canım arkadaşım Neşe Evrim o tarihlerde İzmir’de olacak ve taa oralardan gelecek Büyükadaya… Onsuz bir toplantı düşünemiyorum, ekürim canım benim…

Yine İzmirli canım arkadaşım, yüreğimde özel bir yeri olan Zirve – Özden Bora toplantıyı duyunca tereddütsüz geliyorum deyince havalara uçtum.

İzmirli diğer yazar arkadaşlarım, bloğumuzun beyaz saçlı prensi sevgili İlyas Bayram, beni sürprizlere alıştırdınız artık bu toplantıda da sürprizler yaşamasam üzülürüm bilesiniz… Derin mavim Ufuk’um imtihan dolayısıyla gelemeyeceğini tahmin ediyor üzülüyorum sen de bilesin…

Vee sevgili Levent – yeşilsoğan… Artık kaçarın yok, Ankara’dasın yakınsın, maşallah ordaki toplantıların da hepsine katılmışsın e Büyükada sevdalısısın, gelmezsen hergün telefonla yüz kere arar rahatsız ederim ona gore…

Canımın Cansın’I da İtalya’dan oğlu geleceği için gelemiyor, diğer toplantılarda inşallah aramızda olacak…

Hayatımda özel bir yeri olan sevgili hocam Ömer Sebahattin Çetin de rahatsızlığı sebebiyle gelemiyor, ama bir dahaki toplantıda mutlaka aramızda olacak yine o müthiş performansıyla…

Bir İstanbul sevdalısı sevgili Newyorker… Size deniz manzaralı bir bungalov ayırttım, haydi atlayın uçağa gelin… Bekliyorum…J

Ben 18 Haziran Cumartesi günü öğle saatlerinde Yörükali Tesislerinde tüm içtenliğimle ve sıcaklığımla sizleri bekliyor olacağım. Gelin Büyükada’nın bu muhteşem büyülü atmosferini birlikte yaşayalım, gülelim, eğlenelim, sohbet edelim, hayatı paylaşalım…

Hepinize yürekten sevgimle…

Geleceğini bildiğim yazarlar:

Neşe Evrim

Ahmet Balcı

Özlem – beenmaya (annesi ve erkek kardeşi)

Zeynep Gülay Kibaroğlu

Meral Yağcıoğlu

Esen Özdur ve annesi

Gül – Serhat Tuna ve yakışıklı delikanlılar Arda - Yankı

b-gelincik – Songül

Arife Dürtlü ve arkadaşı Macide

Muharrem Soyek

Ayşen Aslangiray Kura – arkadaşı Neriman

Ruksan İldan

Gülay – Leblebi tozu

Neşe’min arkadaşı benim de tabii, Vildan

 
Toplam blog
: 203
: 2037
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

İnsanların yapmaktan mutlu oldukları hobileri vardır. Benim de en severek yaptığım, hayatımda yen..