Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '18

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

2 bin 504 Engelli Personel Ataması Yapıldı

Arkadaşlar 24 Aralıkta 2 bin 504 engelli arkadaşımız Kamuda göreve başlayacak. Bu çok önemli ve güzel bir gelişme. Toplam personel sayısı 56 bin oldu. Yakın zamanda beş yüz engelli öğretmen ataması da yapılacak.

Bu yeterli mi elbette yeterli değil gönlümüz tüm arkadaşlarımızın çalışan olmasını ve evlerinde tencerelerinin kaynamasını isteriz. Özel sektörde biraz ön yargıları aşıp engelli istihdamında çalışma yapsa harika olur.

Tabi kendi işini kurma hibelerini de unutmayalım dünya güllük gülistanlık mı tabiî ki değil çalışan arkadaşlarımızın da görevde yükselme erişilebilirlik gibi bazı sorunları var.

Biraz önce Devlet personel başkanlığıyla görüştüm. Yeni atanan arkadaşlar farklı İllere atandıysanız bulunduğunuz ilde atandığınız kurumun taşra teşkilatı varsa dilekçe vererek bulunduğunuz İlde göreve başlayabilirsiniz. Bu da harika bir uygulama yeni atanan arkadaşlarıma hayırlı olsun diyorum. Atanamayanlara da şu çağrıyı yapıyorum sizleri sınavlara hazırlayabiliriz. Sınırsız internet sıcak yemek ve kendi hizmet binamızla sizleri aramızda görmek isteriz ayrıca aldığınız puanların dört yıl geçerli olduğunu da unutmayalım. İnşallah sizlerde en yakın zamanda atanır ve iş güç sahibi olursunuz.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..