- Kategori
- Güncel
2 Trilyon Rahatlığa Sevk Etti
ABD’de vaka sayısı patladı.
Türkiye’de korona virüsüyle mücadeleye küçük miktar ayrıldı diye eleştiriler var.
ABD’ye de övgüler tabi.
Ama yanlış yapıyoruz.
Trump’un açıkladığı 2,2 trilyon dolar ABD’lileri rahatlığa sevk etti; “Hastalanırsak paramız var devletimiz bizi tedavi eder”
Türkiye’nin “İmkânlarımız sınırlı, başınızın çaresine bakın” anlamındaki koronavirüs bütçesi bence daha olumlu etki yapar da iki sorun var ama.
Ayrılan 100 milyar lira sanki doğrudan hastalık bütçesi değil gibi. Diğeri ise, ne olursa olsun devlet “Parayı düşünmeyin” demeliydi.
Parayı düşünen insanların hastalığa odaklanmaları zor olacak.