Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

2 Yıl garantili fal bakılır

2 Yıl garantili fal bakılır
 

KAHVE FALI


Ankara'da Kızılaya indiyseniz eğer,

Yolunuzu Karanfil Sokaktan geçirin,

Neden mi?

Karanfil sokaktan geçerken iki adımda bir, "kahve ve fal 5 tl "diye gençler sizi kafelerine davet ederler,
Son günlerde biri ise, "fal bakılır 2 yıl garantili" diyordu,
Hatta bir diğeri "fal bakılır kısmet açılır" diye sesleniyordu sokaktan geçenlere,

Bizim millet çok alem vallahi,
Nereden bulurlar bu cümleleri,

Yaratıcılık had safhada,
Gülüp geçiyoruz her seferinde,
Özellikle de, bugün hangi değişik çağrı cümlesi kuracaklar diye de merakla adımlarımı yavaşlatıyorum geçerken,
Fal merakı en çok kaç yaş civarında vardır,
Ben hatırlıyorum da üniversitedeyken bir ara arkadaşlarla kahve fallarına, falcılara merak duymuştuk,
Bir arkadaşımız kara sevdaya tutulmuştu,
Acaba şu çocuk falımda çıkacak mı? O da bana aşık olacak mı? diye sürekli kahve içip fal baktırırdı,
Ben ise üniversiteyi bitirdiğim günlerde,
Fala meraklı arkadaşımla onun memleketindeki ün yapmış bakla falı bakan bir kadına gitmiştim,
En çok da işe girebilecek miyim diye meraktaydım,
Yere bağdaş kurup oturmuş olan kadın baklaları elinde şöyle bir tuttu, ve yere açtığı mendilinin üzerine fırlattı,
Bir müddet onları izledikten sonra,
Bana dönüp, "sen güzel bir işe gireceksin, devlet kapısında" demişti,
İşe girersen bana tatlı getirmeyi unutma diye de tembih etmişti,
Ben gülüp geçmiştim,
Daha sonra unutup gittim tabi bu falcının kehanetini,
Karanfilde kahve falına davet eden gençleri görünce hatırladım o falcı kadını,
İlk ve son profesyonel fal deneyimimdi,
Güzel bir şey söylemişti ve gerçekleşmişti ancak, ya kötü bir kehanette bulunsaydı,
Bu hayatımı etkileyebilecekti belki de,
O nedenle hep korkarım faldan ve falcılardan....   

 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..