Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

22 Kasım '08

 
Kategori
Blog
 

2008 MİLLİYET BLOG YAKIŞIKLISI

2008 MİLLİYET BLOG YAKIŞIKLISI
 

YAKAMOZ 35 MURAT GÜLCEK


METAM ‘ ın organizasyonluğunda gerçekleştirilen 2008 MB Yakışıklısı yarışması dün nihayet sonuçlandı. Öncelikle organizasyonu yapan Efsane FB 1907 Baterist Metin ve Alev Meisel Hanım efendiye çok teşekkür ediyorum.

Bu organizasyon sayesinde hayatımda bir ilki yaşamış oluyorum. Okul hayatı boyunca hiç yakışıklılar sınıfında bulunamayan Murat’ın , yıllar sonra MB yakışıklısı seçileceği kimin aklına gelirdi. Yıllar geçtikçe şarap misali yol almaya başlıyorum herhalde.

Her şeyden önce organizasyona yorumlarıyla katılan herkese çok çok teşekkür ediyorum. Organizasyonu destekleyenler oldu desteklemeyenler oldu. Yine de hepsi aynı platformda yazıştığımız arkadaşlarımız olduğu için teşekkür etmek isterim.

Oylarıyla beni zirveye çıkaran blogçuları ise tek tek kutlamam sanırım yanlış anlaşılmaz. Çünkü ben onlar sayesinde böyle bir şerefe nail oldum.

İlk önce aday sıralamalarında beni ilk sıraya koyan Nilgün Akad hanımefendi , Ahmet Çeliksüngü beyefendi ve sevgili hâlâm Alyoşa Hülya hanım efendiye çok teşekkür ediyorum.

Aday sıralamalarında beni ikinci sıraya koyan değerli öğretmenimiz Mesut Selek beyefendi ve Homeros Ömer beyefendiye de çok teşekkür ediyorum.

Aday sıralamalarında beni üçüncü sıraya alan Alev Meisel hanımefendi ile Mustafa Mumcu beyefendiye de çok çok teşekkürlerimi iletmek istiyorum.

Gülgün hanımefendinin de ilk üçüne giremesemde ilk beşine girmiş olmam beni mutlu etti. Oylamada bana avantaj sağlamasa da ismimi zikrettikleri için kendilerinede teşekkür ederim.

Bu arada oylama katılan ve bana oy vermeyenlere de küstüm. Unuttum sanmayın Sayın Sabiha Rana, Efsane FB 1907 Baterist Metin, Pirmete, Arif Öğütçü, Ümit Culduz, Esma Kahraman, Bülent Göncü, Leyla Önder ve Dilek Ç. İsimlerinizi aldım ona göre.

Yarışma sırasında verilen vaadleride unuttum sanmayın. Sevgili Sabiha Rana ablamız ve meleklerinden birincilik ödülünü bekliyorum. Postacı meleğiniz yoldadır umarım abacım…


Mustafa Mumcu ağabeyimle ilk iki sırayı paylaşıyoruz. Artık en cafcaflısından birer sertifika yapar herhalde. Önümüzdeki İzmir toplantısında birde sertifika töreni yaptık mı, tescilli güzel oldum demektir.

Milliyet Blog benim yaşamımda çok önemli bir yere sahip oluyor her geçen gün. Ne kadar editörler bana güvenmese de ben onları ve yaptıklarını beğeniyor ve seviyorum. Burada olmak gerçekten çok keyifli. Birde en yakışıklı seçilince deymeyin keyfime.

Bu sayfada ismi geçen geçmeyen, beni okuyan okumayan herkese tekrar tekrar teşekkür ediyorum. İyi ki hepiniz varsın. İyi ki Milliyet blog var. Saygı ve sevgilerimle…




22 KASIM 2008 - MURAT GÜLCEK

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..