Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '13

 
Kategori
TV Programları
 

2013'ün son golü FOX'tan! | Erken saat bekleyenlere erken final cevabı!

2013'ün son golü FOX'tan! | Erken saat bekleyenlere erken final cevabı!
 

Ben bu yazıyı 2 ay önce de yazmıştım...

O zaman ki haberi verirken çok umudum yoktu...

Bitti gitti diye düşünmüştüm...

Ama ne olduysa FOX’un kararından vazgeçmesiyle; bir süreliğine zindan olan hayat yeniden bayram olmuştu...

Ama bu sevinç 5 bölüm sürdü...

Kanal ve yapım ekibi ortak karar vererek; Bir Aşk Hikayesi‘nin 36. bölümüyle ekrana veda etmesini kararlaştırdı...

Dizi 14 Ocak’taki bölümüyle ekrana veda edecek...

Peki buradan dönüş var mı?

I-ıh...

Ortak karar... Alan veren razı durumu yani...

Eli ayağı bağlayan da bu zaten...

Zaten dizi devamlı bitip yeniden başlarsa; izleyen de bir şey anlamaz...

Mundar olur...

Ama sevgi başka bir şey işte...

Fankafalarla twitter üzerinden çok şey paylaştık...

Vedayı da geri dönüşü de ben haber verdim onlara...

Ne bileyim...

Üzülüyorsun ister istemez...

Ülkede onlarca dizi var...

Bir insan neden bu kadar etkilenir ki bundan?

Neden bunu kalp atışı gibi, nefes almak gibi zorunlu zanneder?

Dedim ya sevgi böyle bir şeydir işte...

Niyesine bakmazsın...

Sevgisine bakarsın...

Gün gün büyür içinde...

Yeri gelir salaklaşırsın; yeri gelir olgunlaşırsın...

Ama olmuyor be sayın okuyucu...

”Dizi nasıl olsa bitecekti...” deyip kestirip atamıyorsun işte...

Ki bunu bu sefer de diyemiyorum işte...

Bitti işte...

 

NOT : Şu son aylarda sosyal medya üzerinden bana destek veren tüm Bir Aşk Hikayesi severlere, fankafalara çok teşekkür ederim... Çok minnettarım sizlere...

Ayrıca dizi ekibinden sayın Makbule Kosif, Engin Kocagöz ve Uğur Atukman’a da beni kaale alıp, hayatı paylaştıkları için çok teşekkür ederim...

Unutmadan...

Bu bir veda değil... Daha yeni başlıyoruz...

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..