Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '14

 
Kategori
Güncel
 

2015'e merhaba

2015'e merhaba
 

Merhaba aziz dostlarım,

Hepinize öncelikle sağlık ve mutluluk dolu hayırlı yıllar diliyorum.

2014 yılı şöyle, böyle geçti…

Pek iyi geçtiğini sanmıyorum.

Ben şahsen 2014 yılını hiç beğenmedim. Hep eğri, buyru geçti.

Soma’da 301 vatandaşımız şehit oldu, bunların acısı daha içimizde iken Karaman’da 18 vatandaşımız daha kömür ocağının derin sularında balçıklarda boğuldu.

Musul’da İŞİD tarafından 49 vatandaşımız rehin alındı ve ancak 101 sonra bir takas yapılarak serbest bırakıldı, Kobani olayları nedeniyle Güneydoğu’da 49 vatandaşımız öldürüldü.

Cumhurbaşkanı Sayın Abdullah Gül görevini Sayın Recep Tayip Erdoğan’a bıraktı.

Her ikisine de hayırlı günler diliyorum, bu benim bir vatandaşlık görevimdir.

Sayın Cumhurbaşkanımız  Recep Tayip Erdoğan AK SARAY’a taşındı.

Bunlar sadece 2014 yapılan olaylardan bir kaçı.

Gerisini başka arkadaşlarıma bırakıyorum,

İnşallah 2015 yılı sağlıklı ve başarılı geçer.

Yurdumuz için, bütün dünya için barış ve huzur içinde geçmesini diliyorum.

Yeni yılda

Ekinlerimiz bol olsun, koyunlarımız çifter doğursun

Bekârlar mutluca evlensinler, mutluca yuva kursunlar.

Kimse evsiz kalmasın,

Bütün yurtta ve özellikle Güneydoğu’da kardeş kavgası son bulsun,

Ortada bir çözüm olayı varsa, demokratik şartlar  bağlamında kan dökülmeden  silahsız çözülsün,

Güzelim vatanımızı

Selden, depremden ve yangından Yüce Mevla’m  korusun, 

2015 yılının bağlık ve barış içinde geçmesini,

Kendim ve ailem için ve de tüm dostlarım için sadece sağlık,

Tüm evrenin barış içinde hayatlarını devam etmelerini diliyorum.

2015 yılı tüm çalışanlarımıza başarı ve bereketli geçmesi benim tek dileğimdir.. 

Dualarımız kabul olsun...

Abdülkadir GÜLER 

30- 12- 2014- Söke 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..