Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '17

 
Kategori
Siyaset
 

2019 Seçimlerinde En Sert Politikayı Yapan Kazanır

2019 Seçimlerinde En Sert Politikayı Yapan Kazanır
 

Bunu şu ana kadar en iyi uygulayan Sayın Cumhurbaşkanı “Reis” diye çağrılıyor… Bazıları öyle görmese de sevenleri tarafından “aslan” olarak niteleniyor ve barışı savunanlar karşısında cılız kalıyor. Bu durumun yaratılmasında barışı savunanların suçu yok, suç barışın kendisinde.

Sakın barıştan, kardeşlikten, insanlıktan, dürüstlükten bahsetmeyin… Bütün bu kavramların anlamını yitirdiği yeni bir dünyada yaşıyoruz. İnsanlar bu kavramlara inanmıyorlar. “Bir gece ansızın gelebiliriz” bunların hepsinden daha fazla oy alır.

İnsanlar güce inanıyorlar ve ancak gücün onlara istediklerini verebileceğini düşünüyorlar. Onlara göre barış namlunun ucunda, “Hey Trump” da. Halkı güçlü olduğunuza inandıracaksınız. Barış güvercini çocukların oyunlarında bile yok.

Barış konulu yazım var mı bilmiyorum çünkü ben pek barışçı değilim, barış pasif, hayat aktif; barışla barışı elde edemezsiniz.

Ak Parti bundan kazanıyor (Ben Cumhurbaşkanı'nın ağzından barış kelimesini hiç duymadım), diğerleri bu nedenle kazanamıyor. Barıştan bahseden bazı küçük partilerin yüzdelerini bile okumak zor.

Biriniz barış güvercini, diğeriniz kükreyen aslan olarak meydana çıkıp halktan oy isteyin. İster inanın ister inanmayın halkın bilinci şöyle: Aslan barış güvercinini yer. İnsanlar böyle görüyor, düşünceleri bu, psikolojileri bu; hele de bu millet Türk milletiyse!

Ben 2019’da bir partinin seçim işleri komitesinde olsam başkanı, “Esat Kabaklı’nın “Vatanına göz dikeni ez oğlum” türküsü eşliğinde elinde kaleşnikov mavi bereli kılığında miting yapmasını sağlardım, ya da Ertuğrul kıyafetiyle. Bir de Cumhurbaşkanı gibi belagati güçlüyse…

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..