Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '12

 
Kategori
Psikoloji
 

21 Aralık; dünyamın sonu!

Haber sitelerinde olsun, “Facebook”, “Twitter” ve  “Yeni Çıtırlar” gibi paylaşım sitelerinde olsun girdiğim anda önüme  “Dikkat! 21 Aralık günü kıyamet kopacak!” başlıklı metinler çıkıyordu!

“Yemişim Mayaları! Bilseydiler kendi kıyametlerini bilirdiler!” diyerek önceleri önemsemesem de bu gece korkmaya başladım!

İleti aynı içerikteydi ama gönderen arkadaşı aradığımda, uykulu bir sesle “Yok Abi; ben göndermedim o yazıyı. Rüyamı da çevrim dışı bıraktın ya ne diyeyim şimdi ben sana!” diyerek telefonu kulağıma kapattı!

“Atmosfer üstü bir ileti mi alıyorum yoksa?”

Aklıma bu geldi!

Olabilir ya, vademiz bitmiştir o tarihte! Nasıl uyaracaklar beni? Ahmet günün her saati ya o sitede ya bu sitede boş vakit öldürüyor!

Böyle bir yol mantıklı geliyor bana!

“Uyaralım; kendine gelsin! Giderayak kendine çeki düzen versin!”

Biraz önce çocukların şifresiyle bazı siteleri dolaştım; böyle bir haber ya da ileti yoktu!

Bana özel bir durum bu demek!

Turp gibi bir insanın kıyametinin kopması, hele de yılbaşına on gün kala; bu mantıkla izah edilebilir bir son değil!

Hani bir insanın ahı gider vahı kalır da hep ölümü düşler! Öyle bir şey de yok bende hali hazırda!

Dünyamın sonuna hazır değilim!

Açıkça söyleyeyim!

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..