Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '12

 
Kategori
Haftasonu
 

21 Ocak 2012 gecesi ve Beyoğlu....

21 Ocak 2012 gecesi ve Beyoğlu....
 

21 ocak 2012 gecesi ve Beyoğlu....


‘’3 duble rakı indireceğim, keyifli bir keder

Haliç manzaralı teras katta…’’

 

Ruhumu demliyorum şuanda.

Saatleriniz 9 ‘u vurduğunda, bende o kalabalığa karışacağım

İstiklal Caddesinde…

Sürtünerek geçeceğim size …

Belki de güzelseniz, bakışarak…

Yeşil ayakkabım olacak ayağımda.

Hadi bakalım tanıyabilecek misiniz beni..?

Tecrübelerime dayanarak söylüyorum.

Nasıl olsa;  tanışmadan ayrılacağız öyle değil mi?

Benim adım Zihni…

Ne fark eder ki…

 

3 duble rakı indireceğim, keyifli bir keder

Haliç manzaralı teras katta…

Ege havası eşlik edecek , göbek havalarına…

İstanbul’un sarhoşlarıyla kadeh tokuşturacağım

Kısa süreli en samimi dostlarım olacaklar.

Belki de bir zamanlar…

Karşı komşu kızını nasıl tavladığımı anlatacağım onlara…

Efkar dağıtma halleri diyelim, o anlara...

Delikanlı olacağız anlayın…

Hatta 21 OcaK … 22…

Böyle gidecek bu hikâye

Sevişmek hoşumuza gidecek, efkârlanmak hoşumuza gidecek,

Filozoflardan esinleneceğiz, narin kalçalara bakacağız…

 

Saat 17 :00

Üsten iki düğme açık.

Hadi bakalım, yollara..

Felekten bir gece çalma vakti, iyice yaklaştı….

 Zihni Fakir

 
Toplam blog
: 46
: 555
Kayıt tarihi
: 24.06.10
 
 

1981  doğumluyum. Galatasaray Üniversitesi sosyoloji bölümü mezunuyum. Şuan özel bir kurumda danı..