Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '09

 
Kategori
Magazin
 

218 günlük ders bitti...

218 günlük ders bitti...
 

Kaldığımız yerden, yepyeni şarkılarla...


Deniz Seki Bayhan için "suç işlemiş bir insanın burada şarkı söylemesinden rahatsızım", "suçludan sanatçı olamaz" demişti.
Bayhan gerçekten kader mahkumuydu ve cezasını çekmiş, yarışmaya öyle katılmıştı.
Gençliğinde bir suç işlemişti Bayhan, 40 yaşlarında değil...

Neyse...
Biz Deniz Seki'nin sevindirici haberine dönelim.
Şöyle diyordu Seki savunmasını yaparken:

"Hepinizi saygıyla selamlıyorum, 218 gündür bu anı ve bu dakikayı bekledim...
Sadece ve sadece kendime verdiğim zarardı. 7-8 ay adını anmak istemediğim bu maddeyi kullandım.
Sanatçıyım, duygusal bir yapıya sahibim. Yaşadığım bir ilişkinin toplum tarafından kabul görmemesi beni buraya itti, asosyalleştirdi.
Çok utanıyorum ve pişmanım. Bir daha o maddeyi görmek dahi istemiyorum..."

Seki ağlayarak devam ettiği savunmasında,

"... Evet hata yaptım ve bedelini çok ağır ödedim. Şu tablonun içine hiç yakışmıyorum. Önce ailemden sonra beni seven herkesten özür diliyorum. Ölene kadar bu maddenin karşısında olup ne kadar sosyal proje varsa içinde yer alacağım. ..." dedi.

Ve tahliye geldi.

Bayhan'ın avukatlığına soyunmadım ama herhalde 'özür listesi'nde onun da adı vardır.
Bence olmalıdır.


Öyle değil mi Sayın Seki?



 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..