Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '11

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

3. Ölüdeniz Edebiyat Günleri

3. Ölüdeniz Edebiyat Günleri
 

3. Ölüdeniz Edebiyat Günlerinde Ölüdeniz Belediye Başkanı Keramettin Yılmaz, Şair Abdülkadir Güler'e katılım belgesini verirken.


Anadolu'da yapılan etkinliklerle Türk şiiri yaşıyor. Geçenlerde 6. Uluslararası Kapadokya'da yine böyle bir etkinlikten söz etmiştim. Yine geçen  günlerde Elazığ'da 19. Uluslararası Hazar Şiir akşamları gerçekleşti. Ülke genellinde Türk Şiiri adına veTürk kültürü adına yapılan bu etkinlikler insana elbette gurur veriyor. Önümüzdeki günlerde 19-21 Ekim tarihleri arasında yine  benim ilçem Söke'de "Edebiyat ve Kitap Günleri " etkinlikleri  yapılacak. 

13.14.15 ve16 Ekim 2011 tarihleri arasında yapıldı. Tanınmış şairlerimizden Coşkun Karabulut ve Ölüdeniz Belediye Başkanı Keramettin YIlmaz Bey  ile birlikte 3. Ölüdeniz Edebiyat günleri gerçekleşti. Bu etkinliğe başta Ankara, İzmir, İstanbul ve Adana olmak üzere yurdumuzun değişik il ve ilçelerinden 33 şair ve yazar davet edilmişti. Bu etkinliğe katılan şair ve yazarlarının adlarını sunuyorum:

İsimler alfabetik sıraya göre   yazılmıştır:  Abdülkadir Güler, Atifet Gezek, Ayşe Paslanmaz, Birdal Can Tüfekçi, Bolat Ünsal, Cahit Yangıcı, Ceyda Pırıl Köstem, Coşkun Karabulut,. Erdal Ezer, Ferhat Uludere, Feryal Önal, Gülderen Canyurt, Gökhan Cengizhan, Halil İbrahim Özcan, Halim Yazıcı, Kadir Aydemir, Meliha Kar, Mine Bahçeci, Muhsin Durucan, Muzaffer Gürboğa, Nazmi Bayrı, Nedim Uçar, Özkan Mert,  Recai Şahin, Remzi Özmen,  Şahin Taş, Salih Gözek Salih Zeki Menge,  Şükrü Öksüz;  Tülin Dursun ve Ünal Şöhret Dirlik katılmışlardı.

Etkinliğe katılan şair ve yazarlar birbirleriyle tanıştılar, kitaplarını imzalı olarak bir birlerine armağan olarak  verdiler. Fethiye’nin ve Ölüdeniz’in Turistik ve tarihi yerlerini ,doğal güzelliklerini , Kaya köylerine değin birlikte gezmenin mutluluğunu yaşadılar. Bu  etkinlik programı çerçevesinde  "Neden Yazıyorlar ? ve Nasıl Yazıyorlar?" konulu panellerde  sanatımız, şiirimiz adına  nitelikli ,kalıcı konuşmalar yapıldı.

Bir başka yazımda  3.Ölüdeniz Edebiyat Günleri ile ilgili  detaylı bir  yazı ayrıca  yazacağım. Bizlere bu fırsatını veren başta Ölündeniz Belediye Başkanı Sayın Keramettin Yılmaz  Bey'e ve şair - yazar arkadaşımış Coşkun Karabulut'a, yakın ilgisini bizlere esirgemeyen Fethiye Belediye Başkanı Sayın Behçet Saatçı ile birlikte Fethiye  FETAV  mensuplarına Şair ve araştırmacı yazar kadim dostum sevgili  Ünal Şöhret Dirlik Beylere ayrı ayrı teşekkür ediyor, böylesi günlerin devamını diliyorum.Bu etkinlikte Sayın Recai Şahin 'i göremedim, galiba rahatsız oldukları için gelmemişlerdi. O'na da acil şifalar diliyorum. Selam ve saygılar gönderiyorum.

Ayrıca sıcak ilgilerini gördüğüm, konuşmalarından yararlandığım  tüm katılımcı arkadaşlarımıza buradan selam ve sevgiler gönderiyorum...  

 

 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..