Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '17

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

3 Aralık Dünya Engelliler Günü

3 Aralık Dünya Engelliler Günü
 

Ektinlik resmi


Bu gün işe başladım. Bir Haftalık Yıllık izinden döndüm. Çok şükür bir işimiz var çalışıyoruz.

3  Aralık Dünya Engelliler Günüyle ilgili yazımıza bazı  arkadaşlarımız yorum yapmış. Bakım ve Engelli Maaşlarıyla ilgili  sıkıntılarını dile getirmişler. Keşke biz bu Maaşları almak istemiyoruz biz çalışan üreten ve topluma değer katmak isteyen bireyler olmak istiyoruz ve bu yoldaki engelleri kaldırın diye yazsalardı daha çok sevinirdim.

Dilerseniz Maaşlarınız Asgari ücret olsun mu şimdi gelelim önerimize biz toplantımıza davet ediyoruz. İzmirde Valilik ve Belediyenin Programlarıda var. Farklı İllerdede Programlar olacak. o Programlara katılın ve tüm taleplerinizi iletin. El elin eşeğini türkü çağıra çağıra ararmış. Biz her platformda dile getiriyoruz. Yalnız bizim toplantımıza 10 ya da 20 kişi katılırsa bizi kaç kişi ciddiye alır. Engelliler ve Aileleri toplantıya katılmalı. Hatta tüm etkinliklere katılmalı ve taleplerini iletmeli. Öyle siz iletir misiniz ile olmaz biz iletiriz her zaman da iletiyoruz. Ama ben ilettiğimde  arkamda 5 kişi olursa beni kimse önemsemez. Benim Dernek Başkanlığını bırakma isteğim bundan. Ben okumalarıma Seminerlerime devam edeceğim. Yazılarımı da yazabilirim. Ama benim yazılarımı başta kendi Üyelerim ve Dostlarım  yaymıyorsa gerekli yerlere ulaşsın diye çaba göstermiyorsa neye yarar. Ben iletmeye devam edeceğim

Bakım Maaşında hiç bir kriter aranmadan maaş bağlanmalı. 3 Aylıkta Ailenin değil de kişinin geliri kriter alınmalı.

Bana değil ama lütfen doğru işler yapan herkese sahip çıkalım. Şairin dediği gibi gideriz Nur Yolu üzre gideriz bir gün Akşam olur Bizde gideriz kalır dillerde şarkımız bizim.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..