Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '18

 
Kategori
Özel Günler
 

3 Aralık Yaklaşırken

3 Aralık Yaklaşırken
 

Salih Arıkan


3 Aralık yaklaşıyor. Bazıları eğlenceli etkinliklerle engelliler gününü kutlayacak ve kalabalık bir etkinlik olacak. Bazıları da sadece engelliler ve ailelerinin toplandığı bir yerde sorunları konuşacak ve dağılacağız. Yöneticilerimiz bizi kedi yavrusu gibi sevecek biz özel insanlarmışız ondan bahsedecekler. Bizler o kadar özel o kadar özeliz ki evlerimize hapsolmuşuz dışarı çıkamıyoruz.

Benim bir önerim var. Bir tema belirleyelim ve her ortamda bu temadan bahsedelim. 3 Aralıkta belirlenen konu üzerinden etkinlikler ve Faaliyetler yapalım.3 Aralıkta acziyet içeren haberler yapan basın da birçok konudan ziyade bir meseleye odaklansın.

Erişilebilirlik olabilir çünkü bana hangi hak verilirse verilsin ben dışarı çıkamıyorsam o hak benim için bir şey ifade etmiyor. Başta Valilikler Aile Bakanlığı Merkezi ve Yerel İdarelere ulaşamıyorsam o zaman bu günlerde bir tavrımız olmalı. Biz Milletvekili değiliz ki bir Valiliğe ulaşamayınca  hemen oraya rampa yapılsın. Biz öncelikle Kamu Kurumlarına Belediyelere ve halka açık yerlere ulaşmak istiyoruz. Tüm toplu taşımalar Kamuya açık alanlar erişilebilir olmalı. Binalarda rampalar ve asansörler uygun olmalı. Tüm binalarda engelli bay ve bayan tuvaletleri olmalı. Kaldırımlar işgalden kurtulmalı. Sosyal medyada belirlenecek konu üzerinde kampanyalar başlatılmalı.

Ben Kamu yararına yapılacak her türlü Faaliyetin destekçisiyim. Son yıllarda evet engellilerle ilgili güzel şeyler oldu. Ama şu ara duraklama dönemine girdik. Erişilebilirlik meselesi kesin olarak çözülmeli. Arkadaşlarımız evlerine hapsolmamalı.

Salih Arıkan,Tel:0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..