Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '21

 
Kategori
Müzik
 

3RIN ile müzik...

"Müzik ruhun gıdasıdır" diye boşuna dememişler. Bir de arkadaşlarınız arasında Türkiye'nin en iyi DJ, müzik yapımcısı, müzik direktörleri vb. olunca yeni müzikleri keşfetmek ya da sevdiğiniz müziklerin hikayesini dinlemek insana çok büyük keyif veriyor. Keza pop müzikten, Türk sanat müziğine birçok ses sanatçısı ile müzik ekseninde beraberiz. Gerçekten çok şanslıyım ki birçok albümün şarkılarının demo halini dinliyorum.  

Müzik benim hayatımda olmazsa olmaz. Radyo kadar sosyal medyada keşfettiğim müzik ve şarkıların peşine de düşerim. 3RIN ile de böyle tanıştık. Instagram keşfette karşıma çıkan 3RIN (@3rinmusic) meğer Türkiye'de çok popüler olan müzik şirketi Thrace Music / Romanyalı müzik insanlarından biriymiş :)

Bundan sonrası 3RIN'den. Keyifli sohbet ve samimi cevapları için 3RIN'e çok teşekkür ediyorum.

İlginç bir şekilde tanıştık :) Seni senden tanıyabilir miyiz? 3RIN kimdir?  

Sevgili Yeşim hakikaten öyle. Ama müzik evrensel. Yeniden merhaba, ben Erin Danet 21 yaşındayım. Romanya'nın Braşov kentinde yaşıyorum. Vokal, söz yazarı ve aranjörüm. Thrace Music ile ortak çalışmalar yapıyorum. 

Thrace Music derken? Biraz bahseder misin?

Cristian Tarcea'nın (Monoir) yönettiği Thrace Music Romanya'da uluslararası çalışan, bünyesinde çok hit sanatçılara sahip olan bir plak şirketi. Dharia, Brianna, Kate Linn ve benim gibi birçok sanatçı Thrace Music'te :) 

Peki, sen Thrace Music'te hangi projelerde yer aldın? 

Thrace Music ile birlikte, Ehna, Brianna ve Monoir'in sihirli dokunuşları ile keyif alarak yaptığım bazı şarkılar; 3RIN &EHNA- Oulala (by Monoir), BRIANNA x 3RIN- Lips Lips (by Monoir)

Bu projelerim 8 ay ve 1 sene önce yayınlandı. Aranje, vokal ve söz müziklerini keyif alarak yaptığım, hepsinin bende özel yeri ve hikayesi olan projelerimi klipleri ile birlikte Thrace Music Youtube kanalında bulabilirsiniz. 

Müzik kariyerin nasıl başladı? Müzik yapmak hayalin miydi?

Çok küçük yaşlarımda başladı :) Gitar ve davul çalıyordum. Sonra Braşov'da Tudor Ciortea okulundan piyano ve kanto eğitimi aldım. Tabii sadece okul bana yetmedi kendi müziğimi yaratmak için çok çalıştım. Kendimi müzik ile ifade etmenin yollarını aradım. İnsanlara farklı kültürlere hitap etmeye başladım. Sonrasında farklı ülkelerdeki insanlar ile çalışma fırsatları yakaladım. Bu süreçte Thrace Music ve Cristian Tarcea'nın yardımları ile birçok projede iş birliği yaptım.

Söz yazarken ya da aranje yaparken nelerden esinleniyorsun?

Bazen okuduğum kitap bile öncü olabiliyor. Bir sözü hatta bir kelimesi bazen kendimle bütünleştirebildiğim birçok şey. Bazen de eski yaşanmışlıklarımdan geliyor aklıma. Ana tema konu kafamda canlanırsa benim için çok kolay oluyor. Bazen de anlık yaşadığım hayattan belki o anın zevkinden büyüsünden etkilendiğimde de olabiliyor. Açıkçası değişiyor. Hayal gücüme, hislerime güveniyorum.

Pandemi nasıl geçiyor? Yeni projelerinden bahsedebilir misin?

Pandemi hepimiz için farklı bir süreç oldu. Sabırsızlanarak beklediğim yeni bir projemiz var. Türk aranjör Görkem Sala ve Yunanistanlı Solven ile birlikte söz ve vokallerini yaptığım üç farklı kültürün bir arada olduğu deep ve slap house tarzında müziğimiz muhtemelen haziran gibi Thrace Music'ten yayınlanacak.

Sevgili 3RIN heyecanla müzikleri ve yeni projelerini bekliyoruz. Müzik hep bizimle olsun.

Yeşim Mutlu

 
Toplam blog
: 127
: 121
Kayıt tarihi
: 25.03.15
 
 

1971 Çanakkale doğumlu, İstanbul'da yaşıyor. Melis, Maya Su ve Mira'nın annesi. Uzun yıllar sağlı..