Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '08

 
Kategori
Blog
 

4. Dalya

4. Dalya
 

Bugün dalya diyerek 400'ü kutluyorum. Bu benim için çok buruk bir kutlama. Güngören'de teröristlerin koyduğu bombalarda 17 kişi öldü, 7 si ağır 154 kişi de yaralandı. Patlamalarda hayatını kaybedenlere rahmet, yaralılara acil şifalar diliyorum. Ailelere de sabırlar diliyorum.

İnsanlara bu acıları yaşatanlara Lanet Olsun!

Artık kutlama yazıları geleneksel bir hal aldı. Bıkmadan, sonu sıfırla biten her dalyamı kutlayacağım. Eskiden özel günlere karşı daha ketumdum ama şimdi yaşlanıyor muyum neyim, daha bir toleranslı davranıyorum hayata. Kim bilir belki de şu an yaşadığım yerin coğrafi özelliğinden kaynaklanıyordur.

300 den 400 e değişen birşey yok. Word dosyası yine, “Birşey” yazmaya çabaladığım zaman hata vererek “Bir şey” olarak hecelere ayırıyor. “Herşey” yazdığımda, “ Her şey” olarak hecelere ayırıyor. Utanmasa her kelimeyi harf harf ayıracak. Ben de inatla bildiğim gibi yazmaya devam ediyorum. (Doğru ya da yanlış)

Yine güneş her sabah olduğu gibi doğudan doğuyor, akşam olduğunda batıdan batıyor.

Yine gökyüzündeki yıldızları saymaya çalışmıyorum.

Yine yıldız kayıyor ve yine dilek tutmuyorum.

Yine yazmaya devam ediyorum ve Allah izin verdiği sürece devam edeceğim.

Öyküler bitti ve Milliyetin düzenlediği, “Haldun Taner Öykü Ödülü” yarışmasında yerlerini aldılar. Akıbetlerini zaman içinde öğreneceğim. Bana şans dileyin.

Şiir denemelerinin sayısı giderek arttı. Yılmak yok yola devam.

Oyuncu Berke Üzrek’le hoş bir röportajımız oldu. Onu Salı geceleri 21.50 de Kanal 1 ekranlarında yayınlanan “Yalancı Romantik” dizisinde Serkan rolüyle de izleyebilirsiniz.

Edindiğim dostların sayısı giderek artıyor.

Ve bugün Miraç Kandili. Tüm İslam alemine kutlu olsun.

Kendisiyle problemi olmayan tüm insanları seviyorum.

Şimdilik benden bu kadar. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle

:) Hoş kalın.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..