Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '12

 
Kategori
Eğitim
 

4+4+4= İmam Hatip Orta Okulu ve Lisesi

4+4+4= İmam Hatip Orta Okulu ve Lisesi
 

8 yıllık eğitim sistemi kaldırılacak.

Yerine 4+4+4= 12 yıllık eğitim sistemi getirilecek.

Amaç 10 yaşından sonra çocuğu imam hatipe göndererek  buluğ çağına ulaşmadan kültürümüze uygun bir şekilde (!) eğitim  vermek. 

Çünkü 8 yıllık eğitimde 15 yaşına gelmiş bir çocuğa kültürümüze uygun (!) olarak eğitim vermek zor.

Kılıflar;

-Zorunlu eğitim süresi 12 yıla çıkarılacak

-Eğitim ve öğretim 6. yaşında okul öncesi ile başlayacak

-Mesleki eğitime önceden giriş yapılacak

Sonuç: 8 yıllık eğitimin kaldırılması, imam hatiplerin açılması ve çocukların 10-15 yaşları arasında kültürümüze uygun bir şekilde yetiştirilmesi.

Hadi hayırlısı.

 
Toplam blog
: 537
: 1884
Kayıt tarihi
: 10.06.10
 
 

Gündemi ve olayları yakından takip etmeye çalışıyorum. Sinema, kitaplar, spor, doğa, siyaset, miz..