Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '18

 
Kategori
TV Programları
 

4N1K İlk Aşk Dizisine Reyting Tokadı! Şoke Eden Sonuç!

4N1K İlk Aşk Dizisine Reyting Tokadı! Şoke Eden Sonuç!
 

diziye büyük şok!


Başrollerinde Gözde Mutluer , Atakan Hoşgören , Burak Yörük , Sina Özer , Cihan Şimsek ve Cemrehan Karakaş’ın olduğu  4N1K İlk Aşk dizisi reytinglerde her hafta düşmeye devam ediyor…

Dizi bu hafta da büyük bir düşüş yaşadı…

Total de 3.44 reyting ile 2. Sırada AB de 2.58 reyting ile 6. Sırada ABC de ise 2.22 reyting ile 11. Sırada yer alabildi…

Dizinin share oranları ise oldukça kötü diziyi resmen doğru düzgün izleyen olmamış ülkede…

Önümüzdeki haftalarda Aşk ve Mavi , Gülperi , İstanbullu Gelin gibi dizilerde Cuma akşamları ekranlara gelecek… 4N1K sıfır rakiple bile 4 reytingi geçtim 3 reyting bile almakta zorlanıyor…

Dizinin reytingleri ilerleyen haftalarda dibi görecek gibi… Dizi AB ve ABC de 20. Sıralara gerilerse şaşırmayın derim ben…

Gelelim diziye dizi başlamadan önce yeni bir kavak yelleri geliyor diyordu herkes açıkçası bende oldukça umutluydum ama ne yazık ki dizi beklentilerin oldukça altında kaldı…

Özellikle oyuncular oldukça kötü bir performans sergiliyor üstüne senaryo da saçma ve kötü olunca dizi insanları ekranda tutamıyor…

Dizide özellikle Gözde Mutluer ve Eslem Akar performanslarıyla göze çarpıyorlar ama erkek oyuncular için ise tam tersi bir durum söz konusu…

Burak Yörük  biraz elinden geldiğince ortaya bir performans koymaya çalışıyor ama diğerleri ne yazık ki çok zayıf kalıyor…

Atakan Hoşgören özellikle göze çok batıyor zayıf performansı ile bence… Ben başrol olmak için gerekli özellikleri taşıdığını düşünmüyorum… Tabi bu benim şahsi görüşüm… Başkası beğenir beğenmez herkesin kendi kriterleri vardır…

Şunu da dipnot olarak eklemek istiyorum dizinin sosyal medyadaki hayran kitlesi en ufak eleştiride saldırıya geçiyorlar özellikle oyuncuların performansının yetersiz olduğunu düşünenleri ve fikirlerini belirtenleri rahatsız ediyorlar… Düşünce özgürlüğü diye bir şey var beğenmeyen beğenmez yani eleştirende eleştirir… Eleştirilere karşı koymak sadece gerçekleri görmeme çabasıdır diye düşünüyorum… Ve bu tür davranışları yapanları kınıyorum…

Dizinin reytinglerine baktığım zaman Yemekteyiz adlı gündüz kuşağı programının bile gerisinde kaldığını görüyorum… Bir dizinin maliyetini karşılaması için en azından 4.5 – 5  reyting aralığında oranlar alması gerekiyor genelde…

4N1K ise daha 3 reytingi zor alıyor… İlerleyen haftalarda sezon başlayınca Cuma akşamı rakip dizilerde gelecek işte bu noktada 4N1K için sonun başlangıcı durumu söz konusu olacak bence…

Neyse dizi finale yürümüyor koşuyor adeta…

Dizinin toparlama şansı yok denecek kadar az gibi… Bakalım ilerleyen haftalarda final haberi mi gelecek yoksa dizi ani değişiklikler ile yoluna devam mı edecek ? Bekleyip göreceğiz…

Çetin Kaya

Twitter/ Fankafacetinn

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..