Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '11

 
Kategori
Blog
 

5 Yıl

Burada 5 yılım bitti. 

 

Bu kadar süreceğini ummuyordum, özellikle de gazetenin satışından sonra. 

 

Yanılmak güzel. 

 

5 yılda deliliğim ve deham beni öldürecek düzeyin altına indi. 

 

Türkiye geri dönülemez çizgiyi geçti, Dünya da aşağı yukarı öyle. 

 

Artık ölümüm elle tutulabilecek denli somutlaştı. Artık pek acıtmıyor. 

 

200’ün üzerine 200 kitap daha yazabileceğime ikna oldum. 

 

Sefil fareliğimin hiçbir çözümü olmadığına emin oldum. 

 

Yazı çok güçlü bir düşünce aracı. 

 

Güç iktidara çevrilmedikçe artan ve seni öldürebilecek duruma gelen bir şey. Susal yumuşaklıkla onu biraz olsun alt etmeyi de öğrendim. 

 

Gerisi?: 

 

Hiç. 

 

Zaten uzun süredir bir ölüyüm ve yasımı bir başıma kendim tutuyorum. 

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..