Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '07

 
Kategori
Blog
 

50. blog yazısı sonrası isteksizlik

50. blog yazısı sonrası isteksizlik
 

İlk olarak 05.04.2007 de ilk blog yazımı yayınlanmış. Aslında ilk kayıt olduğumda yazımı birkaç kez kabul etmeyip, düzelttiğim halde yeniden yeniden yollayınca bende pes etmiştim ve kaydımın silinmesini istemiştim. Sonra bir gün bir baktım, yazımı yayınlamışlar, ilk tepkilerde güzel olunca ben mutlu mutlu yazılarıma devam ettim. İçimden ne geliyorsa ve çevremde ne oluyorsa onları paylaşmaya ve dünya olaylarına da uzak kalmamaya çalıştım. 50. blog yazımda güzel bir paylaşım yazısı yazmak istedim ama dün Peru depremi olunca , deprem olayı ve Peru ile ilgili bir blog yazısı ile 50. blog yazımı paylaşmış oldum. Bu son yazımı okuyan yalnızca 12 kişiye sevgilerimi ve selamlarımı sunuyorum. Bizden km lerce uzak olması sorun değil ki insanların çektiği acı evrensel, hepimiz üzüntülerini paylaşabilmeliyiz. Dediğim gibi ne yazık ki sadece 12 kişi okumuş. Bu bende 50 yazıdan sonrası için isteksizlik yarattı, kendimi tanıyorum yazmadan duramayacağım, ama yine de çok az kişinin bu olaya ilgi duyması da beni rahatsız etti.

Malum dikkat çeken blog yazarı olma yolları söylemlerinde bulunmayacağım, çoğumuz biliyoruz bunları ve çoğumuz da halen dikkat çekici olaylara ilgiliyiz.

50. blog sonrası sevgi ve selamlarımla.

Resim adres
http://images.bigoo.ws/content/saint_valentine/gif_sentence/gif_sentence_40.gif


 
Toplam blog
: 196
: 6404
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Uzman doktorum, kendimi bildim bileli çalışıyorum. Kendi adıma  yaşamdan beklentim, huzurlu ve ko..