Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '18

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

65 Yaş Maaş ve Önceliklerinden Yararlanmayacağım, İhtiyacım Yok Yaşlı Olarak Algılanmak İstemiyorum

65 Yaş Maaş ve Önceliklerinden Yararlanmayacağım, İhtiyacım Yok Yaşlı Olarak Algılanmak İstemiyorum
 

Bilmiyorum maaş zaten verilmiyor da diğer kolaylık ve öncelikler de beni rahatsız eder.

Alan alsın itirazım yok, bana ters; ihtiyacım olsa da almazdım, sağlam tek elim kalsa kimseden yardım kabul etmem!

Yaşlılık maaşı almak için insanlarımızın yaptıklarını görünce yüzümde acı bir gülümseme. Tarlasını şununu bununu başkalarının üzerine yaptıranları mı ararsın, oğlu kızı bakarken devletten maaş almak için yalnız kalanları mı, Allah bilir yaşını büyütmek isteyenler de vardır.

Yaşlılık maaşı alanların içinde zengin yakınları olanlar da vardır belki. Yaşlı neymiş ben öyle yaşlarda yaşlanmayacağım zaten, gerçekten yaşlandığımda da sadece cenaze masrafı olur.

Elim ayağım tutarken kimseden para almam, 65 yaşındaki kişi yaşlı değildir.

Kerim Korkut ”İkinci Hayat” modelinde bu tür kişiler belli bir gelir elde edecekleri kafalarına göre hobi tarzı rahat çalışma ortamlarına yönlendirilecek.

Sırf bu maaşı aldığı için yaşlı sınıfına sokuluyor böyle şey olur mu ya, adı da “yaşlı maaşı zaten” hiç değilse adını değiştir, üç kuruş para vereceksin diye… mu olacağız?

Trende şurada burada küçülten uyarılar, “yaşlılar önceliklidir” Sensin yaşlı!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..