03 Mayıs '19
- Kategori
- İnternet
Yahoo'nun Önemi
Yahoo, en büyük çevrimiçi arama motorlarından biridir. Dolayısıyla, kampanyalarınız Yahoo’yu hedeflemiyorsa, büyük bir hata yapıyorsunuz demektir. Web sitenizi Yahoo arama motoru için optimize ederek, çok sayıda değerli trafik elde edebilirsiniz. Aşağıda verilen, sitenizi Yahoo için optimize etmek için 5 ipucu.
SEO'nun Temellerini Bilin
SEO, bir arama motorunda blogunuzun veya web sitenizin sırasını iyileştirmenize yardımcı olabilecek güçlü bir işlemdir. Aslında, SEO, web sitenizi potansiyel ziyaretçilerin kullanımına sunmanın etkili, ucuz ve güvenilir bir yoludur.
Bugün, çevrimiçi arama yapanlar, arama motorları aracılığıyla gerekli bilgileri ararlar. World Wide Web’de bulunmuyorsanız, çok miktarda karı kaçıracaksınız.
Arama Paylaşımı bilin
İstatistiklere göre, Amerikalıların yaklaşık% 11,7'si istedikleri bilgileri veya ürünleri aramak için Yahoo'yu kullanıyor.
2014 yılında, Mozilla ve Yahoo’dan Mozilla’daki varsayılan motorun Yahoo olacağını duyurdu.
Google, arama sorgularında en yüksek paya sahip olmasına rağmen, bir sonraki büyük rakip Yahoo. Yani, sıralamalarınızı da bu arama motoruna bırakmak istemezsiniz.
Aşağıda, Yahoo’da daha yüksek bir sıralamaya ulaşmanıza yardımcı olabilecek birkaç etkili ipucu verilmiştir.
Önce SEO
Yahoo SEO’ya gelince, arama motorlarının her ikisi için de kullanılan SEO teknikleri arasındaki bazı önemli farkları bilmeniz önemlidir. Daha fazla bilgi için okumaya devam edin.
Rekabet Düşük
Yahoo’da rekabet, önde gelen arama motorundaki kadar sert değil. Örneğin, bir web sitesi belirli bir anahtar kelimenin veya tümcenin ilk sayfasındaysa, Yahoo'daki aynı tümcenin veya anahtar kelimenin ilk sayfasında olmayabilir.
Bu nedenle, bu kelime öbeğini veya anahtar kelimeyi farklı bir motorda sıralamaya çalışırsanız, kısa bir süre içinde biraz çabayla daha iyi bir sıralama elde edebilirsiniz.
YAHOO! Nispeten daha basit
Kuşkusuz, Google’da diğer tüm arama motorlarından daha üst sıralarda yer almak çok daha karmaşık. Bu nedenle, optimizasyon kampanyalarınızı yayınlarken daha az faktör göz önünde bulundurmanız gerekir.
Geçtiğimiz birkaç yıl boyunca, lider motor birçok algoritma değişikliği yaptı, ancak Yahoo tarafından böyle bir şey yapılmadı.
YAHOO! Arasında Büyük Fark Yok! VE BING
SEO’ya gelince, hem Bing hem de Yahoo oldukça benzer. Bu nedenle, bir strateji her ikisi için de işe yarayabilir. Dolayısıyla, ayrı kampanyalarınız olması gerekmez.
Yahoo, Bağlantılara Daha Önem Verir
Geri bağlantılara ve gelen bağlantılara gelince, Yahoo onlara daha fazla önem veriyor. Başka bir deyişle, çok sayıda gelen bağlantınız varsa Yahoo, arama motorunda size daha yüksek bir puan verecektir.
Kısacası bunlar, Yahoo! adında ikinci büyük arama motorunda web sitenizin veya blogunuzun sırasını iyileştirmek için yapabileceğiniz birkaç şeydir. Birkaç iyi tekniği doğru şekilde izlerseniz, daha iyi bir sıralama elde etme şansınız artacaktır.