Korona Virüs Salgının Etkisinin Uzayacağı Beklentisi İle Öğrencilerin Kendilerini Her Türlü Zorluğa Karşı Hazırlamalılar Prof. Dr. İbrahim Ortaş, Çukurova Üniversitesi, iortas@cu...
Virüs Salgını İle Mücadelede Bilimin ve Araştırmanın Önemi ve Geleceği Bugünden Planlamak Prof. Dr. İbrahim Ortaş, Çukurova Üniversitesi, iortas@cu.edu.tr Aşı v..
Sınava Yönelik Eğitim Sistemi Arzulanan Yetişkin, Nitelikli ve Mutlu İnsan Yetiştirme Hedefini Neden Yakalayamadı? Prof. Dr. İbrahim Ortaş, Çukurova Üniversitesi, iortas@cu.edu..
Prof. Dr. İbrahim ORTAŞ, Çukurova üniversitesi öğretim üyesi iortas@cu.edu.tr, 2017 ÖSYM sınavı sonuçlarına göre toplam 214.430 öğrenci kontenjanın bunla..
Prof. Dr. İbrahim Ortaş, Çukurova Üniversitesi, iortas@cu.edu.tr Bugün ülkemizin temel sorunu nedir diye sorursanız, bana göre eğitimimizin kalite sorunu ve buna bağlı olarak yaşadığımız ge..
Prof. Dr. İbrahim Ortaş, Çukurova Üniversitesi Hepimiz yaşadığımız sürece ve yaşamda karşılaştığımız olgulardan bir şeyler öğreniyoruz. Halen dünyada okuma yazması olmayan çok sayıda insanı..
YGS Sonuçları Kötüydü, Şimdi Daha Kötü: Öğrencilerin %5’i Üniversite Düzeyinde Sayılır Prof. Dr. İbrahim ORTAŞ, Çukurova üniversitesi öğretim üyesi, iortas@cu.edu.tr, https:..
Prof. Dr. İbrahim ORTAŞ, Çukurova üniversitesi öğretim üyesi, iortas@cu.edu.tr, https://www.facebook.com/iortas, Tweeter; İbrahim ORTAŞ?@iortas Üniversitede Şiddet D..
Prof. Dr. İbrahim ORTAŞ, Çukurova üniversitesi öğretim üyesi, iortas@cu.edu.tr, https://www.facebook.com/iortas, Tweeter İbrahim ORTAŞ?@iortas 2014-2015 eğitim yılı ..
Prof. Dr. İbrahim ORTAŞ Çukurova Üniversitesi, iortas@cu.edu.tr Üniversitelerin mesleğe yetişmiş elaman kazandırmak dışında önemli görevlerinden biri de topluma her alanda yetişmiş ..
1985 yılında Çukurova Üniversitesi, Ziraat Fakültesi’nde mezun oldum. 1986 yılında Şanlıurfa Köy Hiz..