Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

a+b+c+...=x

a+b+c+...=x
 

Çoktan seçmeli bir sınava tabi hayatım, şıkları olmayan. Dört yalnış bir doğruyu götürmüyor bu sınavda, aksine birçok doğruyu yok sayıyor bir minik yalnış. Belli değil süresi, kopya da çekemiyorum zira gözetmenim olmuş vicdanım...
Hiç bilinmeyenli bir denklemin ortasındayım şimdi, daha bir çetrefilleşiyor çözmeye çalıştıkça, "x" e çıkıyor bütün yollarım, yardım edemiyor ban differansiyel denklemler bile...

Gayret ediyorum zirvesine tırmanmaya, rakımı ölçülememiş bir dağın, uzaklaşıyor kendisi, yaklaştıkça ben. İzohipsler de kandırmış beni sanki...

Fotosentez yapmaya uğraşıyorum klorofilsiz, güneşin yüzünü göstermediği, karanlık bir köşede, bütün karşı çıkmalarına rağmen biyoloji ilminin...

Deltaya eşitlemek tüm derdim, doğrularımı ve yalnışlarımı bir fizik problemiyle...
Kimya deneyleri yapıyorum, kanıtlamak için kendime ruhumun varlığını...

Derken; "düşünüyorum o halde varım diyor" diyor içerden bir ses...

 
Toplam blog
: 44
: 752
Kayıt tarihi
: 06.06.07
 
 

İHL mezunu,  metalci bir vatandaşım. Arkadaşlarım dengesiz diye hitap ederler, aileme göre ağırba..