- Kategori
- Güncel
ABD Rus Neredeyse Ora Karışık
Karışık olduğu için mi ABD Rusya orada, orada oldukları için mi karışık bilemiyoruz.
Evlerine dönseler anlayacağız…
Bu ikisi dünyanın başına bela mı yoksa dünyanın kurtarıcısı mı bilmiyoruz.
Ben kurtarmak istediklerini düşünenlerdenim ama galiba sadece ben.
Yerel de sanki onları bekliyor ”ABD burada, savaşalım”
Ayırıyorlar ama ben Rusya’nın da ABD gibi olduğunu düşünüyorum; en azından aynı yolda.
Yerel belki de bunlardan güç alıyor “Durum kötüye giderse nasılsa müdahale ederler”
Bıraksak da bir görsek niçin savaşıyorlar, ya da savaşıyorlar mı?