Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '07

 
Kategori
Güncel
 

Abdullah Gül Cumhurbaşkanı olmalı

Abdullah Gül Cumhurbaşkanı olmalı
 

Evet, Sn. Abdullah Gül Cumhurbaşkanı olmalı. Ülkemizin Gül gibi Cumhurbaşkanı olmalı.

Eğer olmazsa ne olur?

Yıllarca konuşulur.

Tartışılır.

Hakkıydı denilir.

Haklıydı denir.

Olursa ne olur?
Milletin dediği olur.

Sakıncaları neler?

Bence hiçbir sakıncası yok.

Üstelik artıları var.

Deneyimli birikimli bir devlet adamı.

Halkın sempatisini de kazanmış birisi.

Ülkemizin Cumhurbaşkanı Gül olmalı.

Gül gibi Cumhurbaşkanı olmalı.

Bu da Abdullah Gül olmalı.

Oradan gelmeyecek buradan gelmeyecek diyorlar.

Peki, nereden gelecek?

Bu konuda tartışmaya girmiyorum girmek de istemiyorum.

Olmalı diyenlerle de olmamalı diyenlerle de bu konuyu tartışmanın anlamı yok.

Neyi tartışacağız ki.

Seçimlerden yeni çıktık.

Vatandaş mesajı verdi.

Parmağıyla işaret etti.

Parmak nereyi gösteriyor bunu herkes biliyor.

Parmağa bakmayın, işaret edilen yere bakın.

Ne var orda kim var?

Abdullah Gül var.

Elbette herkes düşüncesini söyleyecek.

Yazacak çizecek.

Neyse… Tartışmaya hiç niyetim yok.

Çünkü ben tartışmasız Abdullah Gül Cumhurbaşkanı olmalı diyorum.

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..