Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '09

 
Kategori
Mizah
 

Abimmm!

Abimmm!
 

Haftanın Filmi...


Abimmm!

Abisini uzun zamandır görmemişti. Konular da birikmişti. Tabi ki iki kardeşin dertleşecek çok şeyi vardı. Dış İşleri bakanı olmasa daha iyi olacaktı. Olmadı da. Obama abisi, Tayhip'ten özel istekleri vardı. Mağdur bilader Tayhip'in de ondan elbette.

Ve işte büyük buluşmanın en önemli diyalogu;

Obama:

-Tayyip abim seni öyle özledim ki..

Tayyip:

- Bende biladerim. Neden buradayım zannediyorsun?

Obama:

- Eee ne var ne yok memlekette?

Tayyip:

- Ne olsun bilader, şöyle bir adam gibi yardım etmedin ki, terör belası anamı ağlatıyor!

Obama.

- E kardeşim sende bi garipsin yani. Senden ne istesem öteye beriye kıvırıyorsun. Bak geçenlerde üvey kardeşin Perez'e yaptığın yenilir gibi değildi.

Tayyip:

- Ne yapim bilader cematim böyle çıkışlarımı pek tuttuyor.

Obama:

-Böyle anlaşamayız ama, hem ondan sonra 'bana senin askerin lazım' dedim ona da net bişi demedin!

Tayyip;

- Muhabbeti burada kessek bilader ya!

Obama:

-Neden?

Tayyip:

-İçimde sanki MB tarafından dinleniyoruz gibi bir hiz var...

Obama:

- Ne işkillisin ya...E hadi Oval ofise geçelim o zaman..

Tayyip:

- Tamam daha, iyi olur...aaa bi dakka cebim çalıyoooo...

Obama:

- Kim ola ki bu vakit?

Tayyip:

- Offf yaa bak şu anda belli olmuyor ama tam 7 tane TOKAtT yine yedim...

Obama:

-Acıdı mı abimmm?

Tayyip;

-Az sonra geçer, alışkınız milletçe...Hadi Oval ofise geçelim...

.....Tıııııııııııııııınnnnnnnnnn....

 
Toplam blog
: 70
: 734
Kayıt tarihi
: 27.11.06
 
 

Bir şirketin H.İlişkiler sorumlusuyum. Gündeme mizahi pencereden bakmak ve ürettiklerimi paylaşmak i..