Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '11

 
Kategori
Şiir
 

Ablamın pembe hırkası

Ablamın pembe hırkası
 

Ben doğduğumda çok ağlamışım

Ebe aceleyle beni

Ablamın pembe hırkasına

Sarıp, sarmalamış

Susmuşum...

O günden sonra ne zaman

Ağlayacak gibi olsam

Annem veya ablam

Pembe hırkaya sarar,

Sustururlardı beni...

Aradan yıllar geçti

Unutmuşum.

.........

Bir gün ablamın evinde

Yemekten sonra

Kestireyim dedim.

Uyuyup kalmışım.

Kısacık uyku arası

Biraz ağlamışım ki

Gözümü açtım

Bir de ne göreyim?

Ablamın elinde

O eski pembe hırkası...

Şahin Özşahin   

İzmir, 07.10. 2011

 
Toplam blog
: 1160
: 227
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Teknik ressamlıkla geçen çalışma hayatımdan sonra emekliliğini yaşayan bir kız ve bir erkek çocuk..