Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '12

 
Kategori
Müzik
 

Açılmadan saklanmış mektuplar gibiyim

Açılmadan saklanmış mektuplar gibiyim

İçimde gizli bir hüzün var

Hayat hep dibe doğru çekiyor beni

Sabun köpüğünden mutluluklar

Hiç güçsüz birine sırtımı dayamadım

Hiç şımartılmadım

Hiç çocuk olmadım

Hiçbir aşk masalında kahraman olamadım

Her şeyden kaçmak ister insan bazen

Yalnızlıktan yorgunluktan işlerden

Hayat hep dibe doğru çekiyor beni

Hiçbir şeyden hiçbir şey yokken

Hiç bir müzik aleti kullanmadan sadece sesimle yaptığım bir şarkı oldu. Bakalım güzel olmuş mu?


Açılmamış mektuplar gibi - Ahmet Karakayan ile  bluenotes1

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..