Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '10

 
Kategori
Blog
 

Ada sahillerinde bekledim...

Ada sahillerinde bekledim...
 

Gelen geldi vallahi :)))

* Bu kış zor geçti böyle bir mini tatile ihtiyacımın olduğunu biliyordum da anacım bu kadar kurt nasıl birikmiş ben de şaştım :)

Geçen toplantıda hem herkesle ilk kez tanışacaktım hem de pazar günü, günü birlik gittiğimden bu kadar eğlenmemiştim ama bu kez Semoş'un tavsiyesi ile cumartesiden gittim iyi de ettim :)

Özlediklerimi gördüm, Cansın'ımla aynı odada kaldım, yeni dostlarla tanıştım keyfime diyecek yok gelmeyenler çok şey kaçırdı o kadar söylüyorum:)

Oda arkadaşım Cansın Erol hanımefendiler hanımefendisi kendisinin zaten hayranıydım, hayranlığım kat kat arttı :) Bir insan bu kadar mı zarif ve sevgi dolu olur? Bu kadar mı pozitif olur? Çevresine yaydığı enerjiden sebepsiz zenginleştim... Farketti mi bilmiyorum ama 2 gün boyunca tek gözüm hep ondaydı, kadın dediğin nasıl oturur? Nasıl konuşur? Nasıl güler? Fotoğrafda da göreceksiniz nasıl oynar? :)) Kaptığım kadar kaptım, dönüşümdeki değişikliği Tuğrul bile farketti , sevgi dolu bakışlarımla sarıldım öptüm adamı, kibar kibar kırıttım şok oldu :) Alışık değil garibim böyle sevgi gösterilerine :))

Esen'cim ve anacığı Gül'cüm le ilk kez tanıştık ama sanki yıllardır kapı komşusuymuşuz da günde beş kere davetsiz eve dalıp çay kahve muhabbetine giriyormuşcasına samimi olduk Allah inandırsın. Esen baktı benim yanımda manken gibi duruyor dibimden ayrılmadı valla :))) Gül deseniz korkusuz, yiğit, paşa gibi bir kadın sağ tarafından ayrılmadım koruyucu meleğim benim:)))

Neşe adı gibi... Olduğu yere 9 oktav sesi 20 oktav kahkahası ile ister istemez neşe getiriyor kadın, hele güzelliğinden hiç bahsetmeyeyim, adada aldığı diri vücuduna şak diye oturan o harika beyaz elbisesini de hiç kıskanmadım peeeh :)))

Sevgili Balcı ilk gün o kadar çiçeğin içinde tek böcek kaldı aklında ne kadar şiir, fıkra var unuttu :) Tek şiir okutamadık :)

Zeynep Gülay Hanım ve Özlem Baki de epey bir kilo vermişler hele onları hiiiç kıskanmadımmmm :(

Semoş hem eğlendi hem eğlendirdi hem de toplantıyı organize eden kişi olarak mecburen oradan oraya koştu garibim... Bir çok fotoğraf onda, güzel bir ada yazısı eşliğinde bekliyorum onları da :)

Klasik fal olayına kısa bir giriş yaptık, baş ağrısını bahane ettim bir kaç kişiyle yırttım :) Sonra da bir karar aldım her yıl yapılacak Büyükada toplantısında 3 kişiye bakacağım, önümüzdeki yılın şanslıları şimdiden belli, Neşe, Cansın ve Özlem Baki, onlara söz :)

İlyas Bayram ve eşi hanımefendiyle tanıştığıma sevindim... Güzel anne! Söz bir gün bırakacağım sigarayı :)) Ama ben de o ballandıra ballandıra anlattığın patlıcanlı börekten isterim heee:)))

Sevgili mamut, leblebi tozu, Zühal, Vildan, Ruksan, Ufuk, Aysegül ve sayamadığım herkes iyi ki geldi, bu bana çok iyi geldi :))

Ay ay ay! Az kalsın kurabiyerimi unutacaktım...Onun yorumunu da yiyenlere bırakayım hadi :)) Kaçıranlar ağlasın :)))

Aklıma gelince devamını yazarım sıcağı sıcağına bu kadar...

Semoş'um iyi ki yaptın bu toplantıyı, her şey harikaydı, çok yoruldun ben biliyorum hakkını helal et canım. Ne olur konuştuğumuz gibi her yıl yap :))

Sevgiler herkese...

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..