Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '21

 
Kategori
Edebiyat
 

ADALETLİ RÜYA

 Suyun akışını dinliyorum .

 Gözlerim göğün yüzünde .

 Anne eli değmiş masum kurabiye ...

 Mutfak tezgahının üstünden...

 Masadaki kavanoza terfi için...

 Heyecanlanıyor ben bakınca .

 Bir çocuk geçiyor sahilden o sıra  .

 Camdan yanına uçasım var peşi sıra .

 Bir kuş kanat çırpıyor , eteğimin saçağından .

 İşte o mağrur sincap , o olmalı !

 Gece yarısı oluyor , yatısı zamansız .

 Yarıdan öte , fazlasından efkarsız .

 Soluğuna sokuluyorum usulca .

 Hüzünkovan konuyor yastığımıza .

 Yok diyorum !

 Akasya bahçede ...

 Olsa olsa bu yalıçapkını .

 Ardı sıra görünüyor çoban ardıcı...

 Yaban mersini macun kıvamında .

 Huzura çıkıyor sonra .

 Ve ...

 Dalından kopan yemiş kokusu .

 Zambaklar her zamankinden daha beyaz .

 Petunyalar yüzü suyu hürmetine .

 Kokusu burnumda .

 Boyuyor günü bin bir renge .

 Başım göğe ermiyor !

 Göğe bakıyorum sadece !

 

 

 

 
Toplam blog
: 174
: 269
Kayıt tarihi
: 20.11.08
 
 

Yazmak bir sevda ..