Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '09

 
Kategori
Blog
 

Adaylıktan çekiliyorum!

Adaylıktan çekiliyorum!
 

başka resim bulamadım!!


Bildiğiniz gibi Efsane Fenerli Metin'in geleneksel hale gelmiş Mister Blog 2009 yarışmasında adaydım!

"Gördüğüm lüzum üzerine adaylığımı geri çekiyorum!"

Baskılara dayanamadım arkadaşlar! Hükümet, Amerika bunalttı beni!

"Senin yüzünden BOP TOP olacak kardeşim! Çekilmezsen bütün kirli çamaşırlarını ortaya dökeriz!"

İnsan en yakınından kuşkulanıyor!

"Hanım!" Dedim. "Kaç gündür çamaşırlarımı yıkamadın?"

"Bir hafta oldu!"

"Ulan bir hafta kirli şeyler bekler mi? Sen kimden yanasın? Verdiğim başlık, aldığım bilezikler , taktığım beşibiryerde haram olsun sana! "

Meğer yutuba vermiş kirli çamaşırlarımın görüntülerini!

Şu an abisinin evinde!

Açılım açılım dediler karıyı kocaya, evladı babaya düşman ettiler!

Ertuğrul da bir aydır konuşmuyor benimle!

"Benim resmimi niye koymadın sayfana baba! Bir de en çok seni seviyorum oğlum der durursun! Böyle ulusalcılık olur mu? İsmimi de değiştireceğim mahkeme kararıyla ve Mümtazer taktıracağım, haberin olsun!"

Nereden milliyetçilerin ve ulusalcıların oylarını istedim bilmem!

Çekiliyorum haberiniz olsun!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..