Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '19

 
Kategori
Şiir
 

Adım Kadın Kalbim Kor

Bu ne yaman tecelli kader fena boğuyor
Çığlığında bebekler kız olarak mı doğuyor?
Kadın; Rab emaneti sui/zanla dağlatma
Y/üzde yaşı kurutup lafı güzaf, ağlatma
Özellikle ülkemde kadın olmak cidden zor!
Erkek terörü dursun! Adım kadın, kalbim kor! 
 
En çok cinayet, haber ruhuma gına geldi
Gün güne kadın heder bağrımı gene deldi!
Görüntü kan dondurup resmen gözümü yordu
İki cins ebeveynden, kalben s/özümü burdu
Özellikle ülkemde kadın olmak cidden zor!
Erkek terörü dursun! Adım kadın, kalbim kor! 
 
Her kim can yakıyorsa elbet bulur cezası
Bak, Allah akıl vermiş! Huydur, yoktur kazası
Cehennem har, mükafat nüktesiyle soldurur
İdamlar müstahaktır katli vacip buldurur
Özellikle ülkemde kadın olmak cidden zor!
Erkek terörü dursun! Adım kadın, kalbim kor!
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..