Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Adın kalleş olsun

Tuzaklarını ensemde hissederek yaşadım,
Her geçen gün kor ateş bedenimde...
Dolup taştı sevdalar, göz yaşlarımı içime akıtarak
kendimden bile sakladım yalnızlığımı utancımdan...

Oysa ne umutlarım saklıydı, serçe kuşun kanadında
Savruldu fırtınlarda her biri bir söğüt ağacında...
Gündüz acıları, gece kader yükledi yorgun yüreğime,
Haykıramadım içimdeki çocuğa çaresizliğimi...

Ey sevdaları talan, dostukları yalan koca dünya,
bir "ben" mi sığamadım uçsuz bucaksız sonsuzluğuna
cömerliğinde saklı ihanetin şamar gibi iner suratıma,
Can param parça, sevda perişan, yar perişan, " BEN" perişan...

kimi saltanatlar sürer bir eli balda,
kiminin sefaleti saklı kefensiz kırık bir salda...
Sevdalar param parça, her biri bir başka "YAR" da
adam olmaksa saklı kalmış eski masallarda...

Bırakmadın " bir orman gibi kardeşçesine" sevgi dolsun
Tomurcuğunda kopardın gülleri, gönüllerde özlemler hoyrat...
varsın sonsuzluğun ihnetlerinde dolsun,
Dünya, bir diğer adın KALLEŞ OLSUN...


KOÇAK
17.12.2007

 
Toplam blog
: 59
: 646
Kayıt tarihi
: 14.06.08
 
 

Okumanın yaşı yok demiş atalarımız. Zamanımın uyku hariç tamamına yakını okumakla geçiyor. Okumakla ..